Done already?

outsource-social-media

Deze tag heb ik al zo vaak voorbij zien komen dat ik hem ook ga invullen! Het is een lijstje met acties en jij verteld of je ze al hebt gedaan. Ik ben wel benieuwd hoeveel boeiende dingen ik al heb gedaan na 17 jaar!

01. Je eigen blog gestart

02. Onder de sterren geslapen

03. In een band gespeeld

04. Naar Hawai geweest

05. De toren van Pisa in het echt gezien

06. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven    

07. Naar Disneyland geweest

08. Een berg beklimmen

09. Een bidsprinkhaan vastgehouden

10. Eens solo gezongen

11. Gebungeejumpt

12. Parijs bezocht

13. Naar een onweer of storm gekeken

14. Jezelf van nul een kunst geleerd

15. Een kind geadopteerd 

16. Voedselvergiftiging gehad

17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen

18. Je eigen groenten geteeld

19. De Mona Lisa gezien in Het Louvre

20. Geslapen in een nachttrein

21. Een kussengevecht gehouden

fleur-flirt-koppel-verliefd-kussengevecht

22. Gelift

23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was 

24. Een sneeuwman gemaakt

25. Een lammetje vastgehouden

26. Gaan skinny dippen

27. Een marathon gelopen

28. In een gondel gezeten in Venetië

29. Een totale eclips gezien

30. Naar een zonsopgang of -ondergang gekeken

31. Een homerun geslagen

32. De Niagara Falls in het echt gezien

33. Op een cruise geweest

34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht

35. Een Amish gemeente gezien

36. Jezelf een nieuwe taal geleerd

37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn

38. Een meteorietenregen gezien

39. Gaan skydiven

40. David van Michelangelo gezien

41. Karaoke gezongen

42. Een geiser zien uitbarsten

43. In een restaurant een maaltijd betaald voor een vreemdeling

44. Afrika bezocht

45. Op het strand gewandeld bij maanlicht

46. Met een ambulance vervoerd

47. Een portret laten schilderen van jezelf (mijn opa was kunstenaar!)
48. Gediepzeevist
49. De Sixtijnse Kapel in het echt gezien
50. Op de top van de Eiffeltoren geweest
51. Gedoken of gesnorkeld
52. In de regen gekust

292405_2393898343554_2010942309_n_large
53. In de modder gespeeld
54. Bij een drive-inbioscoop geweest
55. In een film gespeeld
56. De Chinese Muur bezocht
57. Een bedrijf gestart
58. Een vechtsport geleerd
59. Rusland bezocht
60. Eten geserveerd aan daklozen of minderbedeelden
61. In een jeugdbeweging gezeten
62. Op een walvistocht geweest
63. Bloemen gekregen zonder reden
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd (ga ik wel doen! Ik heb een beetje ‘zeldzaam’ bloed)
65. Gaan rotsklimmen
66. Een concentratiekamp bezocht
67. Een doorlopende opdracht niet kunnen betalen door een te laag saldo
68. In een helikopter gezeten
69. Je favoriete kinderspeeltje bewaard
70. Het Lincoln Memorial bezocht
71. Kaviaar gegeten
72. Een quilt gemaakt
73. Op Times Square gestaan
74. Door de Everglades getoerd
75. Ontslagen op je werk
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen
77. Gesnowboard
78. Passagier geweest op een motor
79. De Grand Canyon in het echt gezien
80. Een boek gepubliceerd
81. Het Vaticaan bezocht
82. Een gloednieuwe auto gekocht
83. In Jeruzalem geweest
84. Je foto in een krant of magazine
85. Op Nieuwjaar om middernacht een vreemdeling gekust

progr-engeland-londen

86. Naar Londen geweest

87. Een dier gedood en bereid om te eten
88. De waterpokken gehad
89. Iemands leven gered (tellen dieren ook? :D)
90. In een jury gezeten
91. Een beroemd persoon ontmoet
92. In een boekenclub gezeten
93. Een tatoeage laten zetten

94. Een baby gekregen

95. Een piercing laten zetten (navel!)

96. In het Great Salt Lake (in Utah) gezwommen

97. Betrokken geweest bij een rechtzaak

98. Een gsm gehad

99. Gestoken door een bij of wesp

100. Het Witte Huis bezocht

Door dit zo in te vullen denk ik toch weer terug aan een paar momenten in mijn leven, zoals toen ik vorig jaar voor het eerst naar Londen ging, toen ik een karaoke show won toen ik 12 was en daarmee in de krant kwam.. Ook al is dit geen artikel waar je uren mee bezig bent, ik heb wel lang nagedacht. Ik ben ook zo benieuwd naar wat er nog komen gaat de komende jaren. Ik wil nog zoveel doen.

 

Misschien is het leuk om bepaalde verhalen, gebeurtenissen in mijn leven te delen in soort verhaalvorm. Wel erg personal, maar misschien vinden jullie dat ook wel leuk!

Iedereen mag deze tag overnemen, ik tag jullie allemaal! 😀

XXX,

Kim

 

18 thoughts on “Done already?

    • Leuk dat je het vraagt! Hele grote dieren zijn het niet.. Maar ik ben bijvoorbeeld wel eens vogeltjes tegen gekomen, bijvoorbeeld op vakantie, en die zaten dan in een hoekje in de struiken omdat ze erg kwetsbaar waren (konden niet vliegen ofzo). Ik bracht ze dan water en voer, om ze wat op te sterken. Ze werden hier wel beter van, en dat geeft mij een fijn gevoel. Ook heb ik een tijd vissen gehad en ééntje ging bijna dood, omdat zijn staart kapot was. Hierdoor wilde andere vissen hem opeten en daarom heb ik hem in een apart bakje gedaan. Zijn staart groeide weer aan en kon weer terug naar de rest. Het zijn maar vissen, maar toch. Ook heb ik een keer 2 paarden voer gegeven die erg uitgemergeld eruit zagen. Dit mocht niet van de eigenaar, maar ik ben toch stiekem gegaan toen. Ik heb het idee dat ik de paarden daarmee wel heb geholpen, want het zag er echt niet uit. 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

