New in: shirt met leer + broek!

??????????

Toen ik één dag voor mijn dansoptreden van zondag uit mijn broek gescheurd was (misschien door alle work-outs?), moest ik zeker weten een nieuwe. Eén dag van te voren kon niet meer lukken, dus oma had als de wiedeweer mijn broek gemaakt.. Toch moest ik uiteindelijk een nieuwe en toen Vero Moda woensdag 20% korting gaf op de hele collectie, moest ik mijn slagje slaan!

 

??????????

De broek is wel vrij simpel, maar dat geeft niks. Ik vroeg expres om een rekbare broek, zodat ik niet nog een keer uit mijn broek zou scheuren, haha! Ook is deze stof heel zacht en dat is fijn. Daarnaast krimpt deze broek niet in de was. Als dat wel zo was, had ik een grotere maat genomen. Dit is maat M met lengte 34. De broek kost €34,95, maar met 20% korting was het €28,20! Fijn voor zo’n broek!

 

??????????

Daarna viel mijn oog nog op dit shirt. Ik vond dit shirt door het grijze niet erg bijzonder, maar het leren gedeelte vond ik het wel weer stoer maken. Bij de mouwtjes zit een stukje leer en ik denk dat dat wel leuk te combineren is. Ik vind hem erg leuk staan! Ik hou van lieve, schattige pastelkleding, maar ook wel van iets stoers! Het shirt kost €21,95, maar met de 20% korting €17,55!

Oh, ik wil nog zo graag meer shoppen.. Ik wil ook nog een keer naar de Primark.. aah! Ik ben daar al zo lang niet meer geweest! Het is sowieso al wel weer even geleden dat ik lekker veel kleding geshopt had.. I need it again! Het is gewoon leuk om een meisje te zijn, haha! Shoppen.. tutten..

Wat vind jij van de kleding?

XXX,

Kim

 

10 thoughts on “New in: shirt met leer + broek!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

