A happy list!

??????????

Soms zit het je een beetje tegen. Zoals bij mij vandaag. Gisteren (vrijdag) ging mijn tentamen samenvatten Nederlands niet goed. Meh, daar baal ik van. Om niet in zo’n sfeer te blijven is het af en toe wel goed om even wat dingen op een rijtje te zetten waar je blij van word!

♡ Leuke vakantiebestemmingen zoeken met je vriendje

♡ Mama die een bakje fruit komt brengen ’s avonds

♡ Het zonnetje die nu steeds vaker om de hoek komt kijken

♡ Klaar zijn met een tentamenweek

♡ Eierkoeken met rozijnen eten van de Hoogvliet

♡ Horen of je bent aangenomen op je opleiding

♡ Weekend hebben!

♡ Je mooi op hebben gemaakt

♡ Eindelijk weer eens shoppen (op internet!)

♡ Leuke en lieve reacties lezen ❤

♡ Nooit meer leesboeken voor school lezen

♡ Je kamer goed hebben opgeruimd

♡ Weer lekker uitgebreid ontbijten in het weekend

♡ De AH die sushi klaarmaakt tijdens de Oosterse weken 😀

♡ Je zomerjack weer aan kunnen!

♡ Tijd hebben om weer even lekker vooruit te bloggen

♡ Nieuwe afleveringen van Awkward kijken

♡ Een goed cijfer halen (7,5 deze week voor Nederlands mondeling!)

♡ Uitslapen!

Waar wordt jij op dit moment blij van? 😀

XXX,

Kim

14 thoughts on “A happy list!

  1. Ik vind dit altijd leuk om te lezen zo’n lijst ook heel belangrijk om bij die dingetjes stil te staan! balen van je tentamen! ik ken het helemaal, Nederlands samenvatten, Uberhaubt nederlands was ook niet mijn sterkste vak! (ben zo dyslectisch als een deur!) misschien valt het resultaat wel mee, ik ga voor je duimen!

  2. Fijn lijstje! Wel balen dat je tentamen samenvatten niet zo goed ging, maar de volgende keer gaat het vast wel goed! 🙂 Dit soort lijstjes vind ik ook altijd handig om te maken als ik me even wat minder voel; dan besef je je ineens heel goed hoeveel geluk je eigenlijk hebt 😉

  3. Wat een vrolijke lijst! Dit soort dingen vrolijken altijd mijn humeur op. Op dit moment ben ik naar een leuke vakantiebestemming aan het kijken, de gedachte aan vakantie maakt mij helemaal blij. Fijn weekend. Liefs

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

