Herontdekt: Maybelline The Eraser Foundation!

??????????

Als je favorieten in je make-up collectie hebt, zal je vast wel eens producten vergeten. Toen mijn Skin79 BB cream op ging, moest ik wel weer even in mijn collectie zoeken naar een nieuwe dagelijkse foundation! Toen kwam ik deze foundation weer tegen van Maybelline. Ik ging hem weer eens proberen en hij is eigenlijk ontzettend fijn!

Nog niet eens zo heel lang geleden kocht ik deze foundation tijdens een actie. Omdat geen enkele foundation voor mij kan tippen aan Skin79, vergat ik deze toch. Nu gebruik ik deze eigenlijk weer iedere dag!

 

??????????

De foundation is wat anders dan andere vanwege het sponsje. Hiermee kan je je foundation aanbrengen. Met deze foundation gebruik ik niet mijn hand als tussenstap. Normaal gesproken doe ik eerst foundation op mijn hand, ga dan met de kwast in de foundation en dan breng ik het aan. Nu smeer ik de foundation rechtstreeks op mijn gezicht met de spons. Bij deze foundation is het ook het idee dat je meteen een spons hebt waarmee je de foundation aanbrengt. Nee, dat doet het hem niet voor mij. Deze spons kan totaal niet aanbrengen. Maar ach, voor mij gaat het om het product zelf. 🙂

 

??????????

Als je zo’n spons onhygiënisch vind, kan je het sponsje er ook afhalen. De foundation werkt met een draaisysteem en zo kun je alsnog het product eruit ‘draaien’. Nu kun je de foundation meteen op je gezicht aanbrengen! Ook is het een pluspunt omdat je zo de spons schoon kan maken.. Want ja, die moet ook gereinigd worden natuurlijk!

 

??????????

The Eraser heb ik in de kleur 020 Cameo. Voor mij is dit een hele goede, natuurlijke kleur. Ook moet het voelen alsof je niks op. Nou, zo voelt het zeker! Daarnaast zit er SPF 18 in en dat is heel fijn voor deze dagen wanneer het zonnetje om de hoek komt kijken.

 

??????????

En nu.. het resultaat zelf. Dit is mijn gezicht zonder foundation.

 

??????????

Hier mijn gezicht met de foundation. De foundation glijdt echt over mijn gezicht, hij is zo zacht! Hij brengt zacht en glad aan en dat vind ik erg prettig. Ook geeft het mijn gezicht geen cakey effect. Ik heb geen plamuurlaag en het ziet er natuurlijk uit. Ik heb hier geen andere producten zoals concealer en poeder gebruikt.

 

??????????

Een wat meer close-up. Bij mijn neusvleugels zie je geen foundation ophopingen, yes! Ook op mijn wangen ziet het er goed uit. De foundation is heel dun, maar dekt genoeg. Voor mij is deze dekking prima. Ik gebruik hierna dan nog wat concealer op een aantal plekjes, maar dat doe ik toch wel bij elke foundation.

 

??????????

Oeps, de dop.. lol..

Ik ben gewoon erg tevreden over deze foundation! De dekking is goed, voelt zacht aan en er is voor iedereen wat betreft het aanbrengen. Als je de spons niet wilt, kan je hem er gewoon afhalen! Ik weet eigenlijk niet waarom ik deze foundation zo lang niet heb gebruikt. Vanaf nu zit hij in mijn everyday bakje! 🙂

The Eraser foundation van Maybelline is te koop bij drogisterijen zoals Kruidvat en kost €14,99.

Heb jij deze foundation?

XXX,

Kim

 

 

13 thoughts on “Herontdekt: Maybelline The Eraser Foundation!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

