Een aangepaste make-up en haar routine!

??????????

Soms kom ik met nieuwe ideetjes en pas ik dat toe op mezelf. Als ik echt iets graag doe dan blijft het ook in mijn routine zitten. Nu met het lekkere weer probeerde ik het één en ander wat anders was dan normaal.. En nu doe ik dat eigenlijk elke dag!

??????????

Ik heb mijn geliefde stippling brush van de DM ingewisseld voor de beautyblender van de DM. Deze vind ik zo fijn! Vele malen fijner dan de blender die ik destijds op ebay bestelde. Het brengt hartstikke mooi aan zo. Ook gebruik ik nu standaard een andere foundation. Dit is de; The Eraser van Maybelline en hier vertelde ik gisteren wat over.

??????????

Na de foundation breng ik nog wat concealer aan onder mijn ogen en op de oneffenheden. Dit geheel poeder ik af. Dit doe ik eigenlijk altijd. Ik gebruik ook niet één bepaalde concealer. Daarmee wissel ik lekker af! Uiteindelijk zie ik er dan zo uit. Een beetje eng vind ik altijd, zo met blonde wimpers en wenkbrauwen..

 

??????????

Aan mijn wenkbrauwen is er niks veranderd. Ik gebruik nog altijd het kitje van Catrice. Voor mijn ogen gebruik ik nog steeds mijn Kiko mascara. Maar de laatste tijd blijft het bij mascara! Ik pak niet meer zo snel oogschaduw en eyeliner. Vooral omdat dit lekker snel en makkelijk is. Met het warme weer ga ik wat minder snel voor heftige ogen. De laatste tijd laat ik het hierbij!

 

??????????

De wangen! Ik heb mijn mooie roze, lichte blushes ingeruild voor een peachy blush. Dit past voor mijn gevoel veel beter bij de zomer. Je lijkt wat bruiner door een peachy blush en het staat lekker zomers, yey! Mijn highlighter pak ik er soms nog bij, maar ook niet meer elke dag. Eens een keer géén glitters is ook wel fijn, want ik droeg het echt élke dag, haha! Ik gebruik ook bijna geen bronzer meer om te shapen. Soms nog, als ik er zin in heb.

 

??????????

Voor de lippen heb ik ‘lipliner-only’ ontdekt en dan vooral een kleur die dicht bij je eigen lipkleur ligt. Op deze manier zijn je lippen heel naturel, maar toch beter zichtbaar. Ik vind dit eigenlijk wel een mooi effect geven! Ik deed dit eigenlijk nooit, zo alleen lipliner gebruiken.. Ik vind het wel wat! Mijn lippen zien er toch net wat mooier uit.

 

??????????

De haren. Donutrol it is! Ik doe al snel met warm weer mijn haar weg uit mijn gezicht. Als ik dan een staart heb zit het haar alsnog in mijn nek. Zo’n knot is dan ideaal en het is ook nog mooi! Nu ik toetsweek heb doe ik dit echt elke dag. Ik raak nogal snel afgeleidt (a la de hele tijd aan mijn haar zitten.. achter mijn oren doen.. etc) en zo is mijn haar gewoon even weg. Niet in mijn gezicht, niet in mijn nek.. Zelfs gaf een docent mij een compliment na de toets, haha! Ik denk dat ik dit nog veel ga dragen in de zomer :).

 

 

??????????

En dit is dan mijn uiteindelijke look! Haar in een mooi knotje, wangen die zijn aangepast aan de zon en mijn lippen zijn neutraal, maar toch meer opvallend dan wanneer ik niks zou dragen. De komende tijd zul je me vooral zo zien!

Wat is op het moment jouw dagelijkse look?

XXX, Kim

15 thoughts on “Een aangepaste make-up en haar routine!

  1. Leuk dat je je dagelijkse look van nu laat zien! Ik heb zelf niet echt één dagelijkse look; ik gebruik elke dag wel andere make-up en als ik merk dat ik al bijna een week hetzelfde oogschaduwpalette erbij pak, dwing ik mijzelf gewoon om een andere te gebruiken haha, ik vind het zonde als ik niet veel afwissel.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

