Update: gezonder leven, school, zomervakantie, het leven.

allezzz

Een paar weken geleden schreef ik dit artikel waarin ik zei dat ik gezonder ging leven. Daar heb ik wel wat over up te daten! Ook zit ik in mijn laatste rit van de middelbare school en ben ik bezig met het zoeken van een vakantiebestemming voor komende zomer. Dit is namelijk het eerste jaar dat ik zonder mijn ouders op vakantie ga! Even een bijklets artikeltje dus.

Het gezond eten. Dat gaat eigenlijk nog steeds goed! Ik merk wel dat ik er iets minder mee bezig ben door de stress die ik heb. Toch let ik nog steeds wel op wat ik eet. Ik haal regelmatig rijstwafels die mijn brood vervangen, ik eet veel fruit en eet minder rotzooi. Ik heb eigenlijk ook al weken geen ongezond eten zelf meer gekocht. Wat ik wel erg graag haal zijn de rozijnen eierkoeken van de Hoogvliet. Heeemel! Eierkoeken zijn gezond, dus dat blijf ik lekker eten.. haha! Ik heb wel gemerkt dat ik thuis weer wat meer snaai. Niet veel, maar wel iets. Vrouwelijke hormonen op het moment misschien? Geen idee. Daar moet ik wel weer even opletten.

Ik doe iets minder work-outs dan voorheen, wederom omdat ik er weinig tijd voor heb. Wel heb ik het beter volgehouden als normaal. Ik doe minimaal wel één work-out per week. De eerste paar weken deed ik er wel echt twee of drie per week. Komende weken heb ik het wat minder druk en dan ga ik er weer vol tegenaan! Al met al vind ik het in ieder geval niet moeilijk om me aan het gezond eten en de work-outs te houden. Ik vind het léuk om gezond te leven.. Gewoon omdat ik weet dat mijn lichaam daar dankbaar voor is en het alleen maar voordelen heeft. Ik denk dat het wel goed komt!

Nog héél eventjes.. en dan ben ik verlost van de middelbare school! Ik zit nu in mijn laatste toetsweek, dan heb ik twee weken examentraining, dan is er twee weken meivakantie en dan zijn er twee weken waar mijn eindexamens in gepland zijn. Mijn laatste toetsweek gaat op zich goed. Nederlands samenvatten ging wel slecht, maar ik hou maar in mijn hoofd dat ik die ga herkansen, want ik mag één vak herkansen. Biologie ging super, voor mijn nederlands mondeling over boeken heb ik een 7,5 en scheikunde ging vandaag ook top! Ook had ik vandaag een Duits luistertoets, die ging minder goed. Ik ben nou eenmaal slecht in het luisteren en toepassen van vreemde talen. Voor Engels heb ik daar ook een 5,2 voor, meh. Ach, je kan niet in alles goed zijn. Maar ik weet zeker dat dit goedkomt bij de leesteksten op het eindexamen. Die goede cijfers voor de vakken als scheikunde doen in ieder geval wel goed! Ik vrees nog voor natuurkunde en wiskunde B, maar ik hoop er maar het beste van..

Ook ga ik dit jaar voor het eerst zonder mijn ouders op vakantie, spannend! Ik ben nog nooit met vriendinnen op vakantie geweest ook. Ik ga dit jaar met mijn vriend weg. Ik heb hier echt heel veel zin in! Mij lijkt het ook gewoon leuk.. Iets langer dan een week een beetje ‘man en vrouw’ uithangen. Samen zorgen voor eten, zelf bedtijden bepalen.. doen wat je wilt.. Héérlijk! Waarschijnlijk gaan we naar het plaatsje Side in Turkije. Ik ben nog nooit buiten Engeland, Spanje en Oostenrijk geweest, dus dit is wel heel wat anders! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! En er komt zeker nog een artikel als alles geboekt en gepland is. Yes!

Dit was voor nu wel even een update over mijn leven. Ik heb het druk, maar ik heb wel zin in wat komen gaat. Een nieuwe opleiding, naar een mooi land met vriendlief.. Yey! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen <3.

XXX,

Kim

 

11 thoughts on “Update: gezonder leven, school, zomervakantie, het leven.

  1. Ik heb vorig jaar mijn examen gedaan en haalde voor mn examens slechte punten maar kon alles compenseren met mijn hoge punten tijdens het examen. En leuk dat je samen op vakantie gaat!

  2. Super dat het gezonde eten zo goed gaat! Op geven moment wordt het ook gewoon een gewoonte! Super leuk dat jullie samen op vakantie gaan! Ik vond het de eerste keer wel wennen maar ook super leuk! Ik ben nog nooit in Turkije, geweest maar zou er ook graag eens heen willen 🙂

  3. Wat knap van je dat je zo gezond bezig ben. Heerlijk dat school bijna voorbij is, je examens gaan zeker goed komen! En super leuk dat je met je vriend op vakantie gaat!

  4. Wat leuk dat je een persoonlijk praatje houdt 🙂 Goed van je dat je gezond bezig bent, daar ben ik momenteel ook mee bezig en het gaat mij ook goed af. Oh heerlijk dat je bijna klaar bent met school, dat moet een bevrijdend gevoel geven haha. Leuk dat je met je vriend op vakantie gaat 😀 Ik wil naar Griekeland met mijn vriend.
    liefs x

  5. Klinkt erg leuk! Ik zit zelf in de 3e en vind de tijd op de middelbare ook al zo snel gaan. Weet je al wat je gaat studeren? Wat leuk dat je samen met je vriend op vakantie gaat. Ik wens je alvast heeeel veel plezier! And make pictures! ☺

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

