Opgemaakt?

??????????

Nee, het is niet veel wat ik heb opgemaakt in de maand maart. Het is zelfs zo.. ik heb maar één ding opgemaakt! Maar dit is wel een product wat ik al langer dan een jaar bijna elke dag gebruikte.. Ik baalde erg toen deze opging! Omdat ik dit product zo bijzonder vind, wil ik toch een mini artikeltje erover schrijven.

 

??????????

Jep, that’s all. Dit zielige zooitje. Mijn Skin79 BB cream is op! Dit is verreweg het beste foundationproduct wat ik ooit heb gehad. De kleur past perfect (behalve in de zomer) bij mijn huid. Hij heeft geen oranje ondertoon, maar meer een grijze. En deze maakt me daarmee absoluut niet bleek ogen. Deze foundation dekt goed en verzorgd mijn huid ook goed. Bovendien zit er SPF50 in, dus je hoeft in de zomer niet eens extra zonnebrand te gebruiken. Dat scheelt weer een vette huid als je dat daar snel van krijgt.

 

??????????

Als ik knijp komt er niks meer uit, aah! Ik werd een beetje hysterisch toen ik dit in de ochtend dit merkte.. Nouja, natuurlijk niet zo overdreven.. maar ik trok zeker zo’n gezicht van; ‘aahh.. :(‘

 

??????????

Maar ik heb lang genoeg getreurd, inmiddels heb ik deze BB cream al opnieuw besteld! En wel via eBay. Als je hem via de aziatische webshops besteld ligt hij rond de 20 euro, via eBay ben je een tientje minder kwijt. Als je een goede verkoper vind, met boven de 99% positieve feedback, kan je altijd makkelijk bestellen. Deze heb ik over maximaal twee weken weer binnen. Yes! Dan ben ik weer helemaal blij :). Ik geef als tip mee; zoek eens naar aziatische BB creams. Deze vind ik persoonlijk zó veel fijner dan de BB creams uit onze drogist. Als je dit merk al eens geprobeerd hebt en niet fijn vindt, kijk dan eens bij anderen. Ik weet zeker dat er voor iedereen wel een super goede tussen zit!

Als jullie nog een uitgebreide review willen zien als ik deze weer binnen heb, laat het me dan weten! Ik ben in ieder geval helemaal fan over dit product.

XXX,

Kim

11 thoughts on “Opgemaakt?

  1. Altijd erg he, als producten die super fijn zijn, opgaan! Gelukkig is er alweer een nieuwe onderweg! Super fijn dat je hem goedkoper hebt gevonden op Ebay, gotta love Ebay ❤

  2. Dat is altijd zo jammer als een favoriet product op is! Ik ben het met je eens dat Aziatische BB Creams veel beter zijn dan de BB Creams die hier bij de drogist liggen; de kleuren zijn vaak ook veel lichter waardoor ze beter bij mijn huid passen 🙂

  3. Als mijn lievelings foundation op is, ga ik niet zo blij worden denk ik haha. Want een product dat zo fijn is en dan op gaat is niet leuk! Gelukkig heb je over twee weken je bb cream weer binnen 😀
    liefs x

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

