Mijn favoriete ooglook met Naked 2

??????????

Het Naked 2 palet van Urban Decay is inmiddels al zo populair dat er ongelooflijk veel looks mee te vinden zijn. Zo veel mensen gebruik hem, net als ik! Bijna elke dag gebruik ik dit palet wel. Ik heb hiermee een standaard look die ik bijna altijd maak als ik dit palet gebruik. Het is een frisse, naturel look voor iedere dag. Kijk maar mee!

 

??????????

Ik gebruik eigenlijk maar drie kleuren uit het hele palet. De eerste kleur, Foxy, gebruik ik onder mijn wenkrauw. Ook mix ik deze kleur met de derde kleur van links, Bootycall, en dit doe ik over mijn hele bewegend ooglid. De vijfde kleur van links, Tease, gebruik in mijn crease. Dan ben ik alweer klaar! Ik vind deze kleuren zo mooi samen.

 

??????????

??????????

Verder gebruik ik nog eyeliner en mascara. Dan is de hele look af! Het staat zo fris en mooi. Ik vind Foxy ook echt dé perfecte kleur voor onder de wenkbrauw. Fijn matt, zonder glitters. Ik wil nooit glitters onder mijn wenkbrauw namelijk. Love this!

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

Skin79 BB cream

Catrice camouflage cream in 010 Ivory

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC blush in Pet Me

Ogen:

Essence I Love Stage oogschaduwbasis

Naked 2 palet van Urban Decay

Essence liquid ink eyeliner

Kiko luxurious lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

 

??????????

Deze look is ook goed geschikt om een felle lipkleur bij te dragen. Vaak kies ik dan ook hier voor. Weet ik dat ik een knalkleur ga dragen, dan maak ik deze look! Natuurlijk kan je het ook zo laten, zoals ik hier heb gedaan. Ik vind deze look in ieder geval helemaal geslaagd! Simpel en perfect voor elke dag.

Wat vind jij van deze combinatie?

XXX,

Kim

 

 

9 thoughts on “Mijn favoriete ooglook met Naked 2

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

