OOTD: Spring is coming!

??????????

Nu het lekkere weer wat vaker om de hoek komt kijken komen de korte mouwtjes weer tevoorschijn! Ook vind ik het op dit soort dagen weer leuk om met sieraden te spelen. In de winter heb ik het koud, voel ik me ‘meh’ en heb ik daar dan minder vaak zin in. Ik laat een outfit zien die ik droeg, toen het zulk lekker weer was!

 

??????????

Het shirtje dat ik heb, heb ik twee jaar geleden eens een keer heel goedkoop bij de Scapino gekocht. Hij is lekker felblauw en dat vind ik leuk voor in de zomer! De mouwtjes zijn lekker kort, dus warm is het zeker niet. De voorkant valt heel laag, dus je moet wel een hemdje eronder dragen. Ik draag onder bijna alles wel een zwart hemdje. Lekker zwierig zo! Hieronder droeg ik een simpele zwarte broek van de Vero Moda. Voor een korte broek vind ik het nog net wat te koud!

 

??????????

De uilenketting die ik heb van eBay past hier wel goed bij! Bij shirtjes die niet hoog zitten aan de voorkant draag ik graag een lange ketting. Bij hoge shirtjes draag ik graag korte kettingen. Ik heb deze echt voor ongeveer één euro gekocht een keer op eBay. Ik moet binnenkort weer gaan zoeken naar accessoires. Ik heb veel te weinig!

 

??????????

De armbanden die ik droeg sluiten mooi aan bij aan bij de zilveren ketting. Deze armbandjes heb ik een keer van mijn oma gekregen. Superlief! Ik vind het leuk om deze samen te dragen. Je kan natuurlijk ook óf de zwarte, óf de zilveren dragen. Ik combineer ze.

En dat is dan mijn outfit! Wel simpel, maar al wel een goede opstap naar het lekkere weer. Ik moet binnenkort nog wel even kleding shoppen hoor! Ik ga binnenkort weer een keer naar de Primark, looove Primark. Daar heb je zoveel leuke kleding!

Wat vinden jullie van deze outfit?

XXX,

Kim

8 thoughts on “OOTD: Spring is coming!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

