Bronzer als blush?

??????????

Al een hele tijd terug kocht ik mijn Harmony blush van MAC. Deze kocht ik speciaal om mee te shapen, want de kleur is vrij bruin. Ik weet nog dat ik vroeg aan de make-up artist; gebruiken mensen deze echt als blush? hij is zo bruin! En ze vertelde me dat inderdaad mensen deze kleur als blush gebruiken. Daar dacht ik laatst weer aan. Hoe zou hij bij mij staan als blush?

 

??????????

Ik heb het over deze blush. Dit is Harmony van MAC en dat is zoals je ziet een bruine kleur. Voor mij perfect voor het shapen! Ik denk dat vrouwen die wat getinter van zichzelf zijn dit goed als blush kunnen gebruiken. Ik als bleekscheet ging het ook maar eens op die manier proberen!

 

??????????

??????????

Hier draag ik de ‘blush’ op mijn wangen. Het heeft wel iets weg van een peachy kleur, maar het is toch wat donkerder. Ik vind het niet eens verkeerd! Je lijkt wel iets bruiner, maar doordat de kleur niet over je hele gezicht zit is het niet heel fake. Ik weet alleen nog niet zo wat ik ermee moet. Zal ik dit vaker doen? Ik denk dat het voor de zomer wel een leuk idee is, maar ik wil natuurlijk nog wel met mijn gekleurde blushes kunnen spelen.

 

??????????

Ik vind het zeker niet verkeerd, het staat niet ‘vies bruin’ ofzo. Voor de zomer is het wel leuk, met nog een highlighter erbij, maar ik wil toch mijn prachtige blushexemplaren kunnen gebruiken. Ook is dit natuurlijk wel saai om iedere dag te doen. Dan lijk je standaard ‘zo bruin’. Voor het afwisselen vind ik het wel leuk! Ik blijf dit wel onthouden.

Wat vind jij?

XXX,

Kim

 

15 thoughts on “Bronzer als blush?

  1. Ik vind hem super bij je staan zo krijg je ook nog een gezond ‘fake’ bruin kleurtje op je huid maar het is zoals je zegt als je hem elke dag begint te dragen wordt het dan weer te gewoon omdat je dan gewoon bruin lijkt 🙂 Have a sunny day

  2. ik vind het je ook zeker niet verkeerd staan!! eigenlijk best heel goed!! multifunctionele “blush” dus! NYX heeft ook een blush “taupe” waarmee je beter kan shapen! en elf heeft blushes die toch echt meer highlighters zijn… gek toch vind je niet!?

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

