On its way #4 (eBay!)

??????????

Het is alweer een tijdje terug dat ik een artikel maakte over mijn bestelde spullen! De afgelopen tijd heb ik eigenlijk ook niks meer besteld. Jullie konden al wel lezen dat ik mijn Skin79 BB cream opnieuw had besteld, die is inmiddels al binnen. Ik heb binnenkort weer wat andere producten op de deurmat liggen waar ik wel erg benieuwd naar ben!

 

$_12

Ik heb de laatste tijd al aardig wat artikels gelezen over de fake paletten van Urban Decay. Ik ging wat zoeken en kwam hele goedkope (neppe) varianten tegen. Dit palet is het Naked Basics palet met allemaal mooie nude tinten. Zo’n ‘simpel’ palet voor elke dag heb ik eigenlijk nog niet, dus ik hoop dat deze mij ook gaat bevallen! Het maakt mij niet uit dat deze nep is. Als hij mooi is net zoals anderen zeggen, ben ik er erg blij mee.

Ik kocht dit palet hier voor $6,99 wat omgerekend 5,05 is. Een koopje! En ik zie nu dat hij 3,03 kost. Whut?

 

$_12 (1)

Ik scrolde wat naar beneden naar andere producten van de verkoper. Toen zag ik het ‘Naked 3’ palet! Ook nep natuurlijk. Hierover heb ik ook al veel positieve reviews gelezen. Ik wilde hem ook maar eens gaan proberen. Dit palet heeft wat meer kleuren als het vorige palet en deze kleuren gaan wat meer naar de roze kant, een beetje afwijkende kleuren ook van de voorlopers Naked 1 en 2. Daarnaast zit hier nog een kwastje bij zoals je ziet. Ik ben erg benieuwd!

Dit palet was iets duurder en kocht ik bij dezelfde verkoper hier voor $8,99 en dat is omgerekend 6,50.

Zodra ik deze paletten binnen heb komen hier uiteraard reviews over online. Is het die paar euro waard of kan je ze alsnog beter laten liggen.. Ik ga het jullie over een paar weken vertellen! Ook kun je rechtsboven mijn blog zien dat ik bijna de 100 followers op Bloglovin heb bereikt! Als één van deze palettes bevalt, ga ik hier misschien wel een winactie mee doen (er komt sowieso een winactie en misschien met onder andere één van deze palettes)!

XXX,

Kim

 

 

13 thoughts on “On its way #4 (eBay!)

  1. Fijn dat je zo uitkijkt naar je nieuwe paletten! Ik moet eerlijk zeggen dat fake mij persoonlijk niet zo trekt; tuurlijk de prijs is een stuk goedkoper, maar toch heb ik de voorkeur aan echt 🙂

  2. Pingback: 100 volgers op bloglovin’ – winactie komt eraan! | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

