Review: Skin79 Triple Functions BB cream

??????????

Ik heb het over dit product al veel gehad op mijn blog. Het begon allemaal al anderhalf jaar geleden toen ik deze kreeg voor Kerst. Ik begon dit product te gebruiken in de hoop dat mijn huidskleur eens een keer zou matchen met een foundation. Ik ben erg bleek dus ik heb hier wat meer moeite mee. En ja hoor, dit product maakte het allemaal waar. Toen hij laatst op ging bestelde ik hem opnieuw en ik vond het wel tijd voor een review!

 

??????????

Ik ben over het algemeen meer te spreken over Aziatische BB creams als Europese BB creams zoals die van Garnier. Ze passen beter bij mijn huidskleur, want ja.. de meeste Aziaten hebben nou eenmaal geen donkere huid. Ook vind ik deze BB creams beter dekken en zijn ook vooral een verzorgingsproduct. Bij de BB creams van Garnier heb ik nog steeds het gevoel dat het echt een ‘foundation’ is, zonder alle verzorgende bestanddelen. Ik weet dat hier goede ingrediënten in zitten, maar wat het allemaal betekend op de lijst, weet ik niet haha! Ook zit er in deze variant zit SPF50, wat top is voor de komende tijd. Wat de werking van de verpakking ook betreft: erg hygiënisch vanwege het pompsysteem!

 

??????????

De swatch op mijn hand. Je kunt zien dat deze wat grijziger is als normale foundations en dat is voor mij perfect. De substantie is niet heel vloeibaar, maar ook niet erg dik. Lekker ertussenin! Ook kun je nu al zien dat hij goed dekt. Hij ruikt een beetje naar zonnebrandcrème, een beetje apart. Ik vind het wel lekker op zich, haha.

 

??????????

??????????

Mijn gezicht zonder de BB cream.

 

??????????

??????????

Mijn gezicht met de BB cream. Oh wauw, ik hou van dit effect! Het staat zó natuurlijk! Vooral omdat het mijn huidskleur is natuurlijk. Al mijn rode plekjes zijn zo goed als verdwenen, yey! Ik hoefde maar één pompje te gebruiken, dus je kunt wel zien dat hij erg goed dekt. Ik heb absoluut geen cakey hoofd en er zijn geen rare vegen op mijn gezicht te zien. Ik heb het overigens aangebracht met een (neppe) beautyblender. De BB cream blijft ook ontzettend lang zitten, echt wel een paar uur. Meestal is bij mij mijn foundation na een paar uur wel weer vervaagd.

 

??????????

Met de rest van de make-up!

Ik ben echt laaiend over dit product zoals je wel kunt merken. Ik heb hem niet voor niets voor de tweede keer besteld! Echt, als je bleek bent en je zoekt een natuurlijke, goede dekking.. geef dit product dan een kans. Op eBay is hij voor weinig geld te vinden en je doet er echt lang mee. Ik kocht kreeg mijn eerste anderhalf jaar geleden en ik gebruikte hem bijna elke dag. Ik kan geen enkel nadeel over dit product bedenken! Ja, misschien ben je erg bleek op foto’s terug te zien als er een flitser is gebruikt door het hoge SPF gehalte, maarja.. dat heb je bij elke foundation met SPF erin. Ik ben enthousiast!

Ik kocht de BB cream hier op eBay voor $14,66 en dat is omgerekend zo’n 10,55. Een superdeal voor deze kwaliteit! Ik had hem ook binnen een week binnen en dat is mega snel voor een product dat uit Zuid-Korea komt.

Wil jij deze BB cream?

XXX,

Kim

13 thoughts on “Review: Skin79 Triple Functions BB cream

  1. Wat mooi dat je zo enthousiast bent over deze bb cream! 🙂 Ik heb er al meerdere mensen positief over horen praten! Hij ziet er super mooi uit op je huid, erg dekkend!

  2. Wat een mooi resultaat! Ik snap je helemaal met moeite hebben om een goed matchende foundation te vinden, ikzelf heb ook zo’n lichte huid! Dan zijn Aziatische BB creams inderdaad een goede uitkomst!

  3. Ik heb hem ook een keer gehad en met veel liefde gebruikt. Hij is erg fijn en inderdaad voor een bleke huid fantastisch, alleen ik had een beetje het gevoel dat ik er zo af en toe wel puistjes van kreeg door het gebruiken van deze foundation. Leuke blog heb je trouwens!

    Liefs,
    Britt

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

