Budgettip: Kruidvat Make-up Remover Pads!

??????????

Ik hou eigenlijk nooit van die vette pads om je oogmake-up mee te verwijderen. Heel je oog komt vaak onder het vet te zitten en dat is geen fijn gevoel. Toch zijn pads wel handig. Je hoeft er geen remover op te doen, je kunt je make-up gewoon meteen wegvegen en de pad weggooien. Ik heb laatst superbudget pads gevonden, gewoon bij en van de Kruidvat!

 

??????????

De pads zijn totaal niet vettig, dat kun je zo al zien. Ze zijn ook niet te droog, gewoon een beetje vochtig. De pads pluizen ook totaal niet, wat ik wel eens zie bij gewone wattenschijfjes. Het ziet eigenlijk meteen al goed uit.

 

??????????

Laten we eens even kijken met wat make-up! Dit is mijn hand met verschillende producten erop. Oogschaduw, mascara, een dik oogpotlood en eyeliner. Tijd om het weer weg te vegen.

 

??????????

Jaa, een schone hand! Ik zie ook geen rare vette vegen meer zitten. Het voelt nog wel een béétje vettig, maar helemaal niet erg. Je merkt het bijna niet.

 

??????????

Whoop, en een vuile pad. Zoals je ziet neemt het de make-up producten goed op.

 

??????????

Laten we eens het effect op mijn oog bekijken. Hier heb ik oogschaduw, eyeliner en mascara op. Gewoon een normale, dagelijkse look.

 

??????????

Vegen, vegen..

 

??????????

En mijn oog is helemaal schoon! Zoals ik zei, blijft er maar een klein laagje vet op mijn oog zitten (en er omheen). Maar weetje, ik was na mijn ogen toch altijd mijn gezicht.. Dus dat kleine beetje was ik meteen weer weg. Ik heb dus totaal geen moeite met het feit dat er nog een mini laagje vet op zit.

 

??????????

Ik vind dit echt een superproduct! Het verwijdert goed de make-up en laat weinig vet achter. Wat je achterlaat, haal je zo weer weg met je facewash of reinigingsmelk. Of het ook waterproof make-up goed weghaalt.. eyeliner sowieso wel, van mascara weet ik het niet zo want dat gebruik ik nooit. Misschien moet je een pad extra gebruiken, maar ik weet zeker dat het hiermee lukt. Er zitten 100 pads in dit doosje en je hebt er maar één nodig voor twee ogen bij een normale look. Je doet hier dus zeker wel 3 maanden mee als alleen jij het gebruikt. De pads kosten 1,99 per doosje, zijn te koop bij de Kruidvat en dat maakt het een superbudget en goed verkrijgbaar product!

Ga jij deze pads halen?

XXX,

Kim

20 thoughts on “Budgettip: Kruidvat Make-up Remover Pads!

  1. Jaa die zijn fijn! Maar je hebt dezelfde van Kruidvat eigen merk, maar dan op lotionbasis in plaats van oliebasis. Die zijn nog fijner, helemaal niet vet. Voor waterproof mascara inderdaad één extra pad nodig. Goed te doen dus! 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

