FOTD: Dance Contest!

??????????

Nee hoor, zo ga ik niet over straat. Nou ja, heel even dan. Met de allergrootste zonnebril op die ik heb. Dit is natuurlijk way to out-going! Afgelopen zondag had ik een danswedstrijd, het Shell We Dance wedstrijd in Noordwijk. Voor zo’n wedstrijd is het leuk om te spelen met make-up, om je look op het podium wat bijzonderder te maken. Met mijn team hadden we wat bedacht en die ochtend ging ik al aan de slag voordat ik zou gaan vertrekken!

Met wat inspiratiefoto’s ging ik met mijn team bedenken wat voor make-up we zouden gaan dragen bij onze wedstrijd. Tot nu toe was het altijd de bruine basis die we hadden. Voor een normale voorstelling is dat prima, maar dit keer gingen we een stapje verder voor de wedstrijd.

 

??????????

We droegen paarse jasjes en daarom is de basiskleur op mijn oog paars. Ik heb het heel erg naar boven uitgeblend, want zo is het beter te zien op het podium dan wanneer je het op de dagelijkse manier doet. En natuurlijk het meest opvallende aan de look.. de streep door het oog heen! Hij begint boven, loopt breder naar beneden, begint onder het oog ook weer breder en eindigt weer in een puntje. Dit gaf de look wat meer pit!

 

??????????

Een close-up van het oog zonder de streep. De binnenkant van mijn oog is wit en eigenlijk is de rest allemaal paars, haha. Ik heb nog wel een randje huidskleur onder mijn wenkbrauw overgelaten, want anders werd het net iets té naar mijn idee. Onder het oog heb ik ook nog een paarse lijn die ik dikker als normaal heb aangebracht. Net aan de binnenkant van mijn onderste wimperrand zit ook nog de witte kleur.

 

??????????

Het oog met de streep. Het is net nog geen panda-oog, haha! Qua oogschaduw heb ik aan deze kant precies hetzelfde gedaan, alleen zit hier nog eyeliner bij. Ik begon boven de wenkbrauw en trok de lijn naar beneden. Aan de binnenkant maakte ik het dikker, zodat het een soort overloopje zou hebben. De lijn weer naar beneden trekken en voilá. Het is niet perfect gelukt hoor, maar het gaat vooral om het idee!

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

Rimmel Wake Me Up foundation in 201 classic beige

Essence Pure Skin mousse foundation in 02 sand

Catrice Camouflage Cream concealer in 010 ivory

Catrice Cucuba bronzer

Ogen: 

NYX Jumbo Eye Pencil in 604 milk

Essence LE oogschaduw in 02 mother earth is watching you

Pupa oogschaduw in 301

Oriflame eyeliner stylo in black

Essence liquid ink eyeliner

Oriflame Very Me mascara

Catrice wenkbrauwkitje

 

??????????

Ik vond het een keer leuk om eens iets totáál anders te doen als normaal. Echt spelen met make-up.. maar dan ook serieus om ergens bij te dragen. Laat me weten of ik vaker FOTD’s moet maken als ik zo’n dag als dit heb! Ik draag dit natuurlijk niet normaal gesproken, maar misschien is het wel leuk voor jullie om te zien. Ik vind het in ieder geval wel leuk om te laten zien! Let me know!

XXX,

Kim

 

20 thoughts on “FOTD: Dance Contest!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

