Mijn wenkbrauwtip.

wenkbrauw

Ik ben niet goed met wenkbrauwen, dat kan ik je wel vertellen. Ik vind het af en toe nog wel lastig om ze bij te tekenen, omdat mijn wenkbrauwen gewoon niet te zien zijn. Doordat ik hier wat meer moeite mee heb kijk ik graag om me heen hoe andere dames het doen. En ik zie één ding wel regelmatig terugkomen, wat ik bij mezelf heb toegepast.. Ik vind het mooi!

De laatste tijd zie ik steeds vaker dat de wenkbrauwen wat langer zijn. Dit kan natuurlijk gewoon aan je eigen wenkbrauw liggen, want sommige mensen hun wenkbrauwen lopen nou eenmaal langer door.. En dan bedoel ik niet aan de binnenkant, maar aan de buitenkant. Ik ben ermee gaan spelen aangezien mijn wenkbrauwen wat korter zijn en ik vind dat het mijn gezicht net wat strakker maakt. Ik hou er wel van!

 

??????????

Dit is mijn wenkbrauw als ik hem gewoon teken zoals mijn eigen vorm is. Mijn wenkbrauw is niet zo lang, hij eindigt al best snel aan de buitenkant. Er is niks mis met kleine wenkbrauwtjes, het staat hartstikke mooi, maar nét wat langere wenkbrauwen zijn ook mooi! Mijn gezicht krijgt dan net een andere blik en dat vind ik wel wat hebben.

 

??????????

Teken dus je wenkbrauw net wat langer door, is mijn tip. Probeer het gewoon eens! Als je het niet mooi vind, kun je het zo weer wegvegen met je vinger. Je kan ook spelen met welke kant je de boog verder laat lopen. Laat je hem wat ronder lopen, of maak je de uitloop wat rechter? Ik maak hem vrij rond, dat staat beter bij mijn gezicht.

 

??????????

En dit is dan mijn wenkbrauw die net wat langer is, gemaakt met wenkbrauwpoeder. Al zou je de richting van je onderste wimperrand doortrekken omhoog, dan teken ik niet verder dan het kruispunt van deze lijn en het puntje van mijn wenkbrauw. Dit vind ik een mooie lengte! Ik vind mijn wenkbrauwen net wat volmaakter zo.

 

??????????

Dit is niet iets wat ‘moet’, en de baby wenkbrauwtjes zijn ook helemaal niet verkeerd, maar ik zou zeggen.. probeer het eens, als je net als mij van jezelf wat kortere wenkbrauwen hebt. Misschien verandert het je blik wel zo dat je het heel erg mooi vind! Speel er lekker mee, kijk hoe rond of recht je je wenkbrauw doortrekt (wat bij jou past) en misschien staat het wel hartstikke mooi! Voor mezelf vind ik het zeker iets om vaak toe te passen.

Ga jij dit proberen?

XXX,

Kim

21 thoughts on “Mijn wenkbrauwtip.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

