Very Inspiring Blogger Award

inspiring-blogger-award1

Nog niet zo lang geleden werd ik genomineerd door lieve Kirsty voor de Very Inspiring Blogger Award, nogmaals bedankt meid! Hiermee gaf ze dus eigenlijk aan dat ze mijn blog inspirerend vond.. ik ontvang deze award dus als een groot compliment! Vandaag ga ik wat feitjes over mezelf vertellen, wat dit artikel wat persoonlijk maakt, en bloggers nomineren die voor mij erg inspirerend zijn!

De regels die horen bij deze award:

1) Bedank degene die je genomineerd heeft en link even naar zijn/haar site. (al gedaan!)

2) Kopieer de regel en Show off that award! (de bovenstaande afbeelding)

3) Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf.

4) Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze.

5) Laat de award duidelijk op je website zien en volg degenen die je genomineerd hebt op Bloglovin’.

Niet zulke moelijke regeltjes dus.. op naar de feitjes!

7 feiten over Kim.

1) Eén van mijn voortanden is nep. Jawel, op foto’s heb je al die tijd een nepperd gezien in plaats van een 100% natuurlijk gebid. Ik ben vroeger zo hard op mijn gezicht gevallen, dat de wortel in mijn tandvlees van die voortand afbrak. Jaren later zou ik slotjes krijgen en toen bleek dat die tand een slotje niet aan zou kunnen. Hij moest er dus uit.. mijn grote mensentand, aah! Inmiddels is er wat opgeschoven en opgevuld en nu ziet het er als nieuw uit, haha!

2) Ik ben echt ontzettend onhandig. Ik laat élke dag wel wat vallen. Maar er wordt dan ook wel weer gezegd dat het in de familie zit hoor. Mijn moeder is net zo en mijn zus is ook net zo. Mijn telefoon valt regelmatig op de vloer.. en natuurlijk make-up producten die vervolgens kapot gaan, argh!

large

3) Ik ga heel snel ‘denken’. Denken in de zin van twijfelen aan het gevoel van een ander. Doet mijn vriend net wat meer kortaf praten als normaal, dan vraag ik me af of er iets is. Hetzelfde kan met vriendinnen zijn. Praten ze anders of minder, dan vraag ik me af of ik iets verkeerd heb gedaan. Dit is pure onzekerheid die ik heb. Ik twijfel erg aan mezelf. Dit moet ik eigenlijk niet doen natuurlijk, maar dat is moeilijker gezegd dan gedaan.

4) Ik red altijd alles. Ik red net aan de trein altijd, ik krijg alles voor elkaar met toetsen, huiswerk en ga zo maar door. Als ik in tijdnood kom weet ik gewoon ‘oh, het komt wel goed’. Ik heb echt periodes gehad dat ik voor bepaalde vakken wel 10 samenvattingen moest maken, filmpjes moest luisteren op YouTube (Engels) in een paar dagen. Ik kwam er altijd en ik heb nooit iets te laat ingeleverd op school.

5) Ik kan er niet tegen als ik gespleten haarpunten zie. Als ik er ook maar één zie knip ik het puntje af. Zelfs op school pak ik dan mijn schaar erbij voor die éne haar.. ahum.

download

6) Ik ben erg eigenwijs. Ik doe dingen die ik zelf wil en wil ook graag mijn gelijk hebben. Nu ken ik wel mijn grenzen hoor. Ik doe echt geen dingen die niet mogen, of doordrammen als ik weet dat de ander gelijk heeft. Als ik dan contact heb met een andere eigenwijze doordrammer kan dat oplopen tot een heftige discussie, haha! Gelukkig ben ik nog niet in een vervelende situatie geweest door eigenwijsheid.

7) Ik heb eigenlijk een hele grote interesse voor de natuurkunde. Het vak vind ik echt bagger, maar sterrenkunde vind ik zó interessant! Er is wel eens een documentaire geweest die ik heb gezien over hoe de wereld volgens wetenschappers is ontstaan.. de kosmos waar wij in leven.. ons melkwegstelsel. Misschien is onze hele kosmos, wel een onderdeel van iets heel groots.. Dat weten we niet. En is er op een ander planeet ook leven? En wist je dat binnen een paar miljard jaar de zon zodanig is uitgezet (in inhoud) dat de aarde tegen de zon komt te staan? Binnen die paar miljard jaar moeten we verhuisd zijn..

Dat waren mijn 7 feitjes! Op naar mijn nominaties.

Lizzy van Trendlish.nl

Lizzy heeft laatst haar lay-out verandert en die vind ik er zo mooi uitzien! Ik vind haar artikels erg interessant om te lezen. Het is een echte lifestyle/beauty blog en daar hou ik van. Ook laat ze persoonlijke aspecten terugkomen, waardoor je haar wat betert leert kennen.

Rosanne van rosannevandierenn.nl

Rosanne kan zo mooi opmaken! Regelmatig deelt ze looks op haar blog en ze zien er altijd weer prachtig uit. Ik kan veel van haar looks leren en daarom inspireerd haar blog mij zo.

Anouk van anouktoday.nl

Anouk deelt heerlijke receptjes, maakt outfitartikelen, beautyartikelen en nog meer. Ik vind vooral dat ze haar kleding zo leuk kan combineren! Omdat ik meer een beautymeisje ben kan ik hier veel van leren. De laatste tijd ben ik ook helemaal into ‘food’, dus lees ik graag haar receptjes!

Ellen van ellenismyname.blogspot.be

Ellen is een Belgisch meisje en is toch al wel een tijdje met haar blog bezig. Dat zie je ook zeker terug want ze gaat erg vooruit met haar blog! Ze heeft net als ik een passie voor beauty en dat blijft leuk om te lezen vanuit iemand anders haar beleving.

Jana van beyoutifool.wordpress.com

De blog van Jana vind ik er erg mooi uitzien en ze schrijft ontzettend leuk! Ze schrijft erg veel reviews en daar ben ik gek op. Ik lees graag de artikelen waarin ze verteld wat ze nou van dat product vind. Ook vind ik de naam van haar blog zo mooi gekozen. Hij heeft meerdere betekenissen!

Svenja van lovinglifeiseasy.blogspot.nl

Svenja is een meisje die echt ontzettend hard groeit met haar blog. En dat snap ik ook helemaal. Ze schrijft ontzettend goed en maakt leuke, originele artikelen. Ze past helemaal in het bloggerswereldje en schrijft met plezier en passie!

Michaela van thebeautycreatures.blogspot.be

Michaela heeft een blog waar ze echt over van alles schrijft. Hierdoor is het altijd weer de vraag wat voor artikel ze in peto heeft voor haar lezeressen. Zo’n ‘verassings’ blog trekt mij wel. Hierdoor kijk ik graag op haar blog!

Kayleigh van whatilove.nl

Ik vind dat Kayleigh hele originele artikelen schrijft. Ook heb ik al regelmatig receptjes voorbij zien komen, yey! Haar blog ziet er erg fris en open uit en hierdoor blijf ik graag terugkomen. Lay-out vind ik wel belangrijk!

Ines van insins.me

Ines houdt ook van mooie make-upjes, maar ze deelt ook heel veel persoonlijke dingen! Eigenlijk alles wat haar interesseert. Hierdoor leer je haar wel beter kennen! Al die persoonlijke dingen die ze verteld vind ik leuk om te lezen.

Saskia van mywickedweirdlife.com

Saskia heeft een grote passie voor beauty! Ook is ze moeder en dat vind ik toch ook een soort leuk. Ik ben gek op kinderen en dan vind ik het leuk om persoonlijke foto’s te zien bijvoorbeeld. Ze is ook altijd up to date over de nieuwste beautynieuwtjes (zoals MUA) en deelt dat graag met haar lezeressen.

Saskia van Twinkelbella.nl 

Ook Saskia is mama van een superschattig kindje. Ze deelt hierdoor tips voor moeders en ook al ben ik nog láng geen moeder, vind ik het wel leuk om te lezen! Ze deelt verhalen over haar als moeder en dat trekt mij erg! Ook houdt ze van beauty en dat is zeker terug te zien in haar artikels.

Dat zijn al mijn nominaties! Ik ben benieuwd naar jullie weetjes :).

XXX,

Kim

15 thoughts on “Very Inspiring Blogger Award

  1. Ik herken me zo hard in dat feitje over gespleten haarpunten! Daar ben ik ook echt allergisch aan, haha 😉 Super lief dat je me genomineerd hebt. 🙂

  2. Ik herken heel veel in jou feitjes! Vooral het snel denken en alles reden heb ik ook heel erg. Dat van je voortand zie je overigens echt niet. Bedankt voor het nomineren <3, zal hem binnenkort ook doen.
    Liefs

  3. Ik herken echt ontzettend veel dingen haha! Ik ben ook heel eigenwijs en onhandig, er gaat elke dag wel iets fout of stuk bij mij en ik vraag ook al snel of ik iets verkeerds heb gedaan als iemand wat kort af doet tegen me.. ohoh! Je hebt trouwens bijna 100 bloglovin volgers, super leuk ❤

  4. Ik heb je zeker genomineerd omdat ik je een inspirerende blogger vind 😀 Leuk ook om jouw feitjes te lezen nu 🙂 Ik ben ook onhandig en soms moet ik ook wel eens denken, alleen kan ik mij er zodra ik bewijs heb van het tegendeel makkelijk over heen zetten, Zo zat ik vlak voor mijn vriend en ik wat kregen nog te denken dat hij me niet leuk vond, omdat hij me geen kusjes appte haha. Maar toen kregen we wat (mijn bewijs dat hij me toch wel leuk vindt) en toen was het voor mij ook goed. Hij is gewoon geen type om allemaal kusjes en liefdesverklaringen te sturen; als hij me wil laten weten dat hij van me houdt doet hij dat liever spontaan en face to face 🙂

  5. Wat ontzettend leuk dat je bent genomineerd! 🙂 Ik denk ook heel snel, en dat is best vervelend! Ik weet dus hoe dat voelt! Haha en ik ben ook zo eigenwijs! Erg lief wat je over mijn blog zegt, en dat je me hebt genomineerd! Thanks, daar ben ik blij mee! ❤

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

