I’m that sneakergirl.

??????????

Ik ben gek op sneakers! Dit soort schoenen draag ik eigenlijk het meest. Ze zitten lekker en zijn ook nog eens leuk te combineren. Ik ben best lang (1.81) en dan vermijd ik liever hakken (hoewel ik daar eigenlijk een geheime liefde voor heb). Schoenen als vans vind ik ook leuk, maar sneakers passen gewoon het beste bij mij. De kans is erg groot dat je me daarmee tegen zou komen op straat!

De sneakers op de bovenstaande foto zijn van Reebok, een tijdje gekocht bij de winkel PRO. Ik keek echt mijn ogen uit daar! Er waren zoveel  schoenen.. zoveel sneakers.. Dit paar was het eerste ‘duurdere’ paar die ik kocht. Ik vond ze zo gaaf! Ik wil binnenkort weer een paar kopen, want ik heb maar twee paar.. terwijl ik er zo gek op ben! Mijn aandacht wordt vooral getrokken door Adidas op het moment. Ik zie vooral veel jongens ermee lopen, maar er zijn natuurlijk genoeg meiden varianten. Ik ben in ieder geval op zoek!

 

17282274_03

Ik ben vooral gek op dit soort gekleurde sneakers. Lekker knallend! Ik draag dan graag een zwarte skinny jeans, een leuk blouseje erop en zo’n paar eronder. Een beetje mijn signature look is dat, haha!

 

17282273_03

Dit zijn weer wat nude-kleurige schoenen. Me like! Ik denk dat dit wat makkelijker te combineren is, aangezien zo’n kleur sneller bij een outfit past als kleuren zoals blauw en paars. Dit is zeker een idee voor mijn komende, nieuwe paar. Met een knalpaar en een wat rustiger paar kan ik weer goed afwisselen.

 

17282272_03

Zwart past overal bij! Ik heb vaak een ‘probleem’, dat ik een gekleurde broek aan wil, maar dan passen mijn sneakers daar niet onder, meh. Zo’n zwart paar past overal onder! Ook onder mijn felle, blauwe broek. I say yes!

 

17282271_03

Sneakers met donkere kleuren en een felle kleur erdoorheen spreken mij ook wel aan. Ik vind dit vooral leuk voor in de herfst en winter, wat van die donkere kleuren. Ik zie het al voor me, ik.. lopende door het bos met een mooie winterjas en zulke schoenen!

 

??????????

Dit is nog mijn eigen, tweede (en laatste) paar. Deze kocht ik afgelopen zomer op vakantie in een winkeltje in Spanje. Witte sneakers, yey! Valt ook met heel veel te combineren. Nu is het nog de vraag wat voor derde paar erbij komt..

Als je nog wat meer wilt zien over soorten sneakers, kan je hier een kijkje nemen. Hier staan nog meer soorten en kleuren, en misschien haal jij er ook wat inspiratie en ideeën uit! Ik ga in ieder geval nog wat rondzoeken op internet, want ik wil mijn derde paar aan gaan schaffen, yey!

XXX,

Kim

22 thoughts on “I’m that sneakergirl.

  1. Ik ben juist helemaal geen sneakertype, hoewel ik ze er wel tof uit vind zien vind ik ze niet echt bij mij passen 😉 Mijn signature look is een mooi paar hakken haha; ik ben dan ook erg klein dus ik heb graag die extra cm haha.

  2. Tegenwoordig ben ik meer van de enkellaarsjes, en laarzen haha. Terwijl ik voor dat ik stage ging lopen continu op sneakers liep. Raar dat het zo veranderd. Maar ik heb mijn sneakers weer tevoorschijn getoverd, en moet ze echt weer gaan dragen.
    liefs x

  3. Zelf draag ik eigenlijk niet zo vaak sneakers. Ik heb wel een paar valse converse maar dat is dan toch weer niet helemaal hetzelfde. Als ik dan toch moet kiezen zou ik ook steeds kiezen voor zwarte sneakers.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

