100 volgers op bloglovin’ – winactie komt eraan!

merpp

De 100 volgers heb ik inmiddels al behaald, wauwie! Ten eerste wil ik al mijn volgers heel erg bedanken voor het volgen en lezen van mijn blog. Ik ben blij met elke volger die ik heb en erbij krijg! Ten tweede, ik heb wel eens gezegd dat ik een winactie zou houden als ik dit aantal zou behalen.. daar wil ik het vandaag dus even over hebben :).

Ongeveer twee weken geleden heb ik twee paletten besteld, wat je hier kon lezen en zien. Daarbij zei ik dat als ik tevreden zou zijn ik één van deze paletten weg zou geven (natuurlijk een nieuwe bestellen, etc). Deze paletten heb ik twee weken geleden besteld en ze zijn nog niet binnen. Well, that’s eBay. Ik hoop ze binnen 1-2 weken binnen te hebben nu, want volgens de verkoper (die ik heb gemaild) moet het binnen 21 tot 30 dagen binnen zijn. Zodra ik ze binnen heb, review ik ze zo snel mogelijk en gooi ik de winactie online!

Als de producten bagger zijn, geef ik ze natuurlijk niet weg. Ik heb wel positieve reviews gelezen dus ik heb goede hoop.. het is nog even wachten dus.

Omdat ik heb gezegd dat ik een winactie zou houden, vond ik het wel even goed om deze post te schrijven. Straks denkt er iemand ‘huh, er zou toch een winactie komen? Of was dat voor de grap..’ Hiermee wil ik deze gedachten dus voorkomen :).

Ik gok dus dat over twee weken de winactie online komt! Yey!

XXX,

Kim

29 thoughts on “100 volgers op bloglovin’ – winactie komt eraan!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

