Clean it up! – het eeuwige rommelige/vuile bakje.

??????????

Wie kent het? Het bakje in je stash met al je oogpotloden, mascara’s enzovoorts die áltijd rommelig en vies is. Nou, ik wel! Vooral door mijn kapotte puntenslijper vliegen de afgeslepen potloodstukjes in de rondte. En op de één of andere manier zijn er altijd zwarte strepen in het bakje te vinden. Tijd voor een schoonmaak!

 

??????????

Zo ziet het eruit als ik al mijn make-up eruit heb gehaald. Allemaal stukjes van afgeslepen potloden, ha! Tijd dat we dit in de prullenbak gooien en schoonmaken.

 

??????????

De producten die ik weg gooi. Een mascara van NYC die ik al lang niet meer heb gebruikt, omdat hij al aan het uitdrogen was. Inmiddels zal hij allang wel helemáál uitgedroogd zijn. Weg met die zooi! Ook gooide ik de gelliner weg van de Action. Deze is fijn, maar was ook inmiddels al wat aan de hardere kant.

 

??????????

Het bakje nadat ik hem eerst boven de prullenbak heb gehouden en daarna met een washandje en zeep gewassen heb. Sommige strepen zijn wat moeilijker te verwijderen, maar dit ziet er natuurlijk al veel beter uit. Lekker schoon :).

 

??????????

Natuurlijk deed ik mijn make-upjes ook even in een sopje. Hier waren ook zwarte vegen op te vinden en deze kunnen natuurlijk het bakje weer vies maken als ik ze er in terug zou leggen. Ook is het natuurlijk weer lekker schoon! Soms worden je vingers vuil bij het aanraken van producten waar mascaravegen op te vinden zijn.. nou, nu niet meer 😀

 

??????????

Whoop! Het eindresultaat :). Een schoon bakje, met producten die niet uitgedroogd en ‘op’ zijn. Ik zit er altijd even tegen op om dit soort dingen te doen (denk ook aan kwasten wassen…), maar als ik het eindresultaat zie mag het er ook wezen! Nu ga ik niet meer met een soort tegenzin zoeken naar een leuk gekleurd potlood, maar nu vind ik het leuk om er zo weer eens wat in uit te zoeken. Mijn kwasten ging ik hierna wassen trouwens, yey!

Is dit bakje bij jou ook altijd zo rommelig en vuil?

XXX,

Kim

21 thoughts on “Clean it up! – het eeuwige rommelige/vuile bakje.

  1. Ja dit is heel herkenbaar haha, maar every day bakje is een stukje groter maar daardoor ook nog wat viezer haha. Terwijl ik voor mijn gevoel toch altijd heel netjes met mijn make-up om ga, lijkt het overal te zitten!

  2. Mijn everyday lades hebben ook wel de neiging om snel vies te worden, maar ik kan daar eigenlijk helemaal niet tegen haha. Ben veel te bang dat mijn paletten vies en lelijk worden haha.

  3. Bij mij is het ook echt een drama! Aan het begin van de week is het bakje opgeruimd en netjes. Ook zitten er dan dingen in die ik elke dag gebruikt. Een week later is het vies, en puilt dat bakje uit omdat er allemaal andere dingen bij zitten haha. liefs x

  4. Hahaha, dit is zo herkenbaar! Mijn poeder is ooit eens opengegaan en nu zit alles onder het poeder, maar ik ben te lui om het uitgebreid schoon te gaan maken. Misschien toch maar eens gaan doen…

  5. Haha ooooh wat erg, dit herken ik zo erg. Ziet er wel weer super uit nadat je het bakje hebt opgeruimd. Ik denk dat ik er morgen toch ook maar echt aan moet geloven…. haha

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

