Kruidvat Hair Repair Glans Tonic

??????????

Een tijdje terug liep ik tegen de glans tonic spray van de Kruidvat aan. Hij was niet zo duur en ik dacht ‘waarom ook niet?’, dus ik nam hem mee naar huis. Misschien was het wel wat! Ik had al vaker gelezen over sprays die je haar doen laten glanzen wat een heel mooi effect zou geven. Ik was benieuwd naar deze spray!

De spray belooft glans, verzorgde haren, herstelling van de haren en zou goed zijn voor beschadigd haar. Dat zijn veel beloftes voor een goedkoop product! Ik vroeg me alleen af.. als het voor glans zou zorgen, moet je het op je haar zelf spuiten.. maar als je je haren tot in de wortel wilt verzorgen (zie de voorkant van de verpakking) moet je het op je hoofdhuid spuiten.. een beetje verwarrend dus. Ik spoot maar het meeste op mijn haren zelf en wat lichtjes op mijn hoofdhuid.

 

DSCN2443

Dit is mijn haar zonder de glansspray. Wat doffig. Niet heel erg doffig gelukkig, maar er mag wel wat meer glans in!

 

??????????

Sprayen op de haartjes. De spray vind ik ergens een soort lekker ruiken, maar ik denk dat veel mensen dat niet zo vinden. Het ruikt een beetje naar kapper, vind ik.. haha!

 

??????????

Mijn haar nadat ik gesprayed heb. U see a difference? Nou, ik niet. De spray geeft absoluut geen extra glans aan mijn haar. Wel merk ik dat mijn haar wat zachter en gladder wordt. Dat is dan wel weer fijn! Ook hangt er een fris luchtje aan mijn haar gedurende de dag.. maarja, hiervoor had ik natuurlijk niet dit product gekocht.

 

??????????

Als je een product wilt kopen om je haar extra glans te geven, raad ik deze absoluut af. Zoals je kan zien krijgt mijn haar totaal geen glans hierdoor. Ik heb ook niet het idee dat dit mijn haar ‘herstelt’ en écht goed is voor beschadigd haar.. Het maakt alleen je haar wat zachter en geeft het een fris luchtje. Als je alleen dat zoekt in een product kan je hem meenemen. Ik laat hem de volgende keer in ieder geval liggen!

De kruidvat total repair glans tonic kost 2,99 en is uiteraard te koop bij de Kruidvat. 

Ken jij een fijn product dat glans geeft aan je haar?

XXX,

Kim

19 thoughts on “Kruidvat Hair Repair Glans Tonic

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

