Review: Het (fake) Naked 3 Palet

??????????

Na de lichte teleurstelling van de review van gisteren hoopte ik op wat betere kwaliteit van het neppe Naked 3 palet. Ergens verwachtte ik wel dat dit palet beter zou zijn, aangezien er meer shimmer oogschaduws inzitten en deze zijn over het algemeen beter gepigmenteerd. Is dit palet dan ook echt beter?

 

??????????

Dit zijn alle kleuren uit het palet. Ik weet toevallig dat de kleuren totaal niet op de kleuren uit het echte Naked 3 palet lijken, maar toch vind ik deze combinatie ook leuk! Mooie rozetinten en veel daarvan zijn tinten met een shimmer. Hierdoor had ik goede hoop!

 

??????????

Swatches van links naar rechts: Strange, Dust, Burnout, Limit, Buzz, Trick. Ik vind de kleuren mooi! Zelfs de matte, eerste kleur (Strange) is duidelijk te zien. Op de foto wel wat minder dan in het echt, omdat de kleur in de buurt komt van mijn eigen huidskleur, haha.

 

??????????

Swatches van links naar rechts: Nooner, Liar, Factory, Mugshot, Darkside, Blackheart. Jaa, kijk eens aan! Goed gepigmenteerde kleurtjes! Mijn hartje gaat hier weer wat sneller door kloppen. Yes!

 

??????????

DSCN2511

De ooglook die ik maakte! Ik bracht Nooner aan op mijn hele bewegend ooglid, vervolgens bracht ik Buzz aan de buitenkant van mijn bewegend ooglid aan en Blackheart in de crease. Als laatste stap bracht ik nog Strange, de highlighter kleur, aan op het wenkbrauwbot. Het effect hiermee lijkt heel erg op het effect dat ik krijg met Foxy uit het Naked 2 palet. Yey! De kleuren zijn mooi, gepigmenteerd en blenden goed.

 

??????????

Naast mooie oogschaduwkleuren zit er ook een twee-in-een kwast in het palet. Heel handig als je nog niet zoveel fijne kwasten hebt. Aan de ene kant zit een platte, wat harde kwast. Deze werkt prima om oogschaduws mee aan te brengen op je ooglid. Hij had van mij iets zachter gemogen, maar hij is prima!

 

??????????

De andere kant is een blending kwast. Zoals je ziet is deze wat ‘vierkant’ en dat vind ik persoonlijk minder prettig werken. De haartjes zijn wel erg zacht, dus dat vind ik wel weer fijn. Hij blendt goed en is prima ook om kleuren in je crease mee aan te brengen.

 

??????????

In tegenstelling tot gister ben ik erg tevreden met een palet van eBay! Hoewel ik weet dat de kleuren totaal niet lijken op de kleuren van het echte Naked 3 palet, zitten er wel mooie kleuren in. Het palet bevat ook goed gepigmenteerde kleuren en er zit een kwastje bij die prima is om je oogschaduw mee aan te brengen. Je kan mooie, verschillende looks maken met dit palet. Een dikke yay deze dus!

Dit palet kocht ik op eBay bij een verkoper die dit palet niet meer verkoopt, ik kocht hem voor omgerekend 6,50.

XXX,

Kim

 

23 thoughts on “Review: Het (fake) Naked 3 Palet

  1. Wat grappig, ik heb eigenlijk nog nooit een fake Naked palet gezien! Zo te lezen is de kwaliteit nog best oké! Goede review! 🙂

  2. Fijn dat je deze wel fijn vind! Zelf heb ik hier de echte van en die vind ik qua kleuren persoonlijk wel net wat mooier, maar de pigmentatie van deze nepperd valt me niet tegen.

  3. Pingback: FOTD: Eyes Like Fire! | Het Beauty Archief

  4. Pingback: WIN! – (fake) Naked 3 Palet | Het Beauty Archief

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

