NOTD: Sweet Hook!

??????????

Na een lange tijd niks met mijn nagels gedaan te hebben, vond ik het tijd voor een verandering! Mijn nagels waren iéts gegroeid.. dus ik besloot om weer aan de slag te gaan met nagellak!

Ik vind het altijd lastig om nagellak op te doen, omdat mijn nagels zo kort zijn. Ze breken snel af of er komen ‘laagjes’ in mijn nagels. Soms helpt gellak als onderlaag, als mijn nagels in een goede bui zijn, maar vaak werkt het ook niet. Mijn nagels waren nu iets langer als normaal, dus ik besloot om weer eens een kleurtje aan te brengen!

 

??????????

Ik begon met twee laagjes gellak van SensatioNail. Dit werkt fijn als onderlaag, omdat het voor een safe laagje zorgt voor mijn nagels en mijn gewone nagellak hierdoor beter blijft zitten. Ik nam als kleur 1040 Sweet Hook van China Glaze. Een pastelpaars kleurtje, prachtig voor de lente/zomer!

 

??????????

Ik vind dit soort kleuren echt geweldig! Ze zijn mooi licht en dit lakje dekt ook mooi en goed. Ondanks dat ik geen nagelwonder ben lukte het deze keer wel beter om mijn nagellak er mooi op te krijgen. Nu, de dag erna, zit het er nog steeds op. Yey! Ik ga dit kleurtje vaker pakken komende maanden!

Wat draag jij op je nagels?

XXX,

Kim

23 thoughts on “NOTD: Sweet Hook!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

