MAC’s Candy Yum Yum

??????????

Gisteren konden jullie al in mijn shoplog zien dat ik een mooie, nieuwe aanwinst erbij heb! In CentrO in Duitsland (Oberhausen) kocht ik bij parfumerie Pieper de prachtige lipstick Candy Yum Yum van MAC. Ik had er al zoveel bloggers over gehoord.. ik wilde hem ook en kocht hem maar meteen!

Trouwens, ik ga nooit meer MAC kopen in parfumerie Pieper in CentrO. Wat waren de medewerkers niet-help-willend zeg. Als ik in Nederland (in welke Douglas/Bijenkorf dan ook) bij MAC loop, komt er altijd meteen iemand naar me toe om hulp aan te bieden. In dit geval pakte ik zelf de tester om de kleur te proberen en vervolgens moest ik zelf maar aan het product komen door in de lades te zoeken. De dame die bij de MAC counter ‘werkte’ zat zichzelf lekker op te maken, maar helpen ho maar. En dat arrogante gezicht erbij.. bah. Love the Dutch people though. Nou goed, op naar de lipstick zelf! 🙂

 

??????????

Candy Yum Yum is een matte lipstick en dit is dan ook officieel mijn eerste echte matte lipstick! Ik heb vooral lipsticks die een glansje hebben, dus dit vond ik wel een mooie toevoeging. Ik wist ook gewoon van te voren dat een matte fel roze/paarse kleur zo gaaf zou zijn en daarom wist ik wel zeker dat ik deze zou kopen.

 

?????????? ??????????

Ik vond het lastig om de kleur duidelijk op foto te krijgen, maar hij is in ieder geval knal knal roze en ergens nijgt hij ook naar paars. Ik vind hem echt ontzettend gaaf! Ik ben al heel lang niet meer bang om met zo’n kleur op mijn lippen over straat te gaan :).

 

??????????

De kleur op de lippies. Je moet wel je lippen goed gescrubd hebben wil je de lipstick mooi aanbrengen, omdat hij een mat effect geeft. Maar ach, dat is de moeite wel waard.. je krijgt er lippen van die alle aandacht trekt!

 

??????????

En de full-face. Ik ben ontzettend blij dat ik deze kleur heb aangeschaft! Ik heb al wel felle kleuren in mijn collectie, maar deze is toch weer anders. Ik vraag me wel af.. past deze kleur wel bij de kleur van mijn blouse zo :)? Ik probeer felle kleuren (rood etc) altijd zo ‘safe’ mogelijk te dragen door bijvoorbeeld iets zwarts aan te trekken..

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst! De kleur laat mijn gezicht die pop of colour geven die je wel eens wilt creëren ^^. Ik ga hiermee graag over straat, ik voel me dan een beetje alsof ik net een geweldig ben opgemaakt door een visagist en een leuke shoot heb gehad.. ofzo.. haha 🙂

MAC lipsticks kosten 19,50 en zijn te koop bij MAC counters en in de MAC store in Amsterdam.

XXX,

Kim

22 thoughts on “MAC’s Candy Yum Yum

  1. Wauw hij staat je echt prachtig! 🙂 Wel minder dat het personeel je niet goed hielp. Zelf wil ik vaak juist geen hulp haha, maar als je bij de MAC counter rond loopt is het wel zo netjes om het even te vragen lijkt me dat dat hun werk is 😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

