FOTD: Eyes Like Fire!

??????????

Ik heb nu lekker twee weken vakantie en hoewel ik dat vooral besteed aan leren voor mijn eindexamens, heb ik ook uitgebreid de tijd om te spelen met make-up! Ik pakte een wat opvallende kleur voor op mijn ogen en gebruikte nieuwe producten op mijn wangen. Heerlijk is dat ook, nieuwe producten uitproberen :).

 

??????????

Ik vind dat de oogschaduws die ik gebruikte mijn oogkleur mooi uit laten komen. De oogschaduwkleuren zie je op deze foto niet zo, maar ze maken de blik al wel wat intenser!

 

??????????

Dit is dan de ooglook! Ik gebruikte Expensive Pink van MAC op mijn ooglid, de kleur die het doet bij deze look! Ik vind deze kleur prachtig, al had ik aan het begin wel wat moeite om hem te dragen.. Toch ben ik er achter gekomen dat hij geweldig staat bij blondines! Toen pakte ik mijn neppe Naked 3 palet erbij en gebruikte ik Buzz voor in de crease en aanbeau de buitenkant van mijn ooglid, Darkside voor wat hoger en meer in mijn crease, Dust aan de binnenkant van mijn ooglid en Strange als highlighter onder de wenkbrauw! Ik pakte een zwarte oogschaduw om een lijntje mee te zetten, dit maakt de look wat zachter dan wanneer ik eyeliner gebruik. Verder maakte ik het af met mascara.

 

??????????

Op naar de wangen! Oeh, u see that glow? Dat is mijn nieuwe Kiko highlighter stick in 100. Ik vind hem zo mooi! Er komt ook nog een review over online :). Ik bracht de highlighter aan op mijn jukbeenderen en op mijn neus. Verder bracht ik mijn nieuwe blush van Kiko in 02 Copacobana Coral op mijn wangen aan. Ook deze vind ik prachtig <3. Als laatste bracht ik nog mijn MAC Harmony blush aan als shape voor onder de blush.

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

Skin79 BB cream

Catrice Camouflage cream in 010 Ivory

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC Harmony Blush

Kiko blush in 02 Copacobana Coral

Kiko Stick Highlighter in 100

Ogen:

Essence I Love Stage oogschaduwsbasis

MAC Expensive Pink

Fake Naked 3 palet

Fake Naked Basics palet (voor het zwarte lijntje)

Oriflame HyperStretch XL mascara

Catrice wenkbrauwkitje

 

??????????

Ik vind de look mooi! Hoewel ik Expensive Pink eigenlijk niet zo veel gebruik, vind ik hem wel mooi staan. Ik moet hem dus vaker erbij pakken! Mijn ogen lijken door deze oogschaduw op mooie intense vuurtjes, haha :). De rozetinten uit het Naked 3 palet zijn een mooie toevoeging aan deze oogschaduw! En dan de highlighter om maar niet te vergeten voor op de wangen.. Ik ben dol op highlighter! Ik zeg yes voor deze look! 🙂

Wat vinden jullie van deze look?

XXX,

Kim

 

 

 

23 thoughts on “FOTD: Eyes Like Fire!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

