Kiko Creamy Stick Highlighter

??????????

Gisteren konden jullie al een beetje een sneak peak zien van dit product. Ik had in mijn FOTD een nieuwe highlighter op, namelijk deze van Kiko! De glow was voor een aantal van jullie niet onopgemerkt gebleven. Vandaag de review over het product!

Ik heb tot nu toe alleen maar highlighters gehad in poedervorm, dus zo’n stick was even een ander verhaal. Ik had er al een aantal reviews over gelezen en dus was ik zelf ook wel benieuwd geworden toen ik opeens in de Kiko in Duitsland stond. Ik koos de kleur uit en ging ermee naar huis!

 

?????????? ??????????

De kleur die ik heb is in ‘100’. Saai Kiko, alleen maar die nummers! Dit is een gouden kleur en ik vind dat goud het beste bij mijn huid past. Je had ook een roze variant, maar die liet ik liggen. De stick is iets minder dan 2 centimeter breed en ik denk dat dit de perfecte ‘afmeting’ is voor de breedte van de highlighter op je gezicht. Verder heb je 10 gram van het product en dit is prima! Daar kan je wel even mee vooruit.

 

??????????

Dit is mijn gezicht zonder de highlighter. Ik heb deze keer overigens de flits functie van mijn camera gebruikt, want dan komt het effect beter over. En aangezien er de laatste dagen niet echt zon is geweest..

 

??????????

Mijn gezicht met de highlighter. Wauwie! Ik vind de glans zo mooi! Mijn huid straalt helemaal! De kleur doet me trouwens heel erg denken aan Soft and Gentle van MAC. Hij komt erg in de buurt (battle artikel?). Ik heb de highlighter met de stick in een halve cirkel op mijn jukbeenderen aangebracht en een beetje uitgesmeerd met mijn vinger. Dat vind ik de prettigste manier om met zo’n stick als deze te werken.

 

??????????

Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe highlighter! Hij is handig om mee te nemen (geen kwast nodig!) en geeft een prachtig effect. Ik denk ook dat het een goede dupe is van MAC’s Soft and Gentle. Ik kan begrijpen dat je deze te duur vind, dan is deze variant van Kiko een prima vervanger. Ik ga deze zeker vaak gebruiken!

De Kiko Creamy Stick Highlighter kost €8,50 en is te koop in Kiko winkels (zitten o.a. in Duitsland en Italië.

Wat vind jij van deze highlighter?

XXX,

Kim

 

22 thoughts on “Kiko Creamy Stick Highlighter

  1. Wow deze highlighter ziet er heel mooi uit! Ook handig om mee te nemen aangezien je geen kwast nodig hebt… Ik kende dit merk nog niet maar las op internet dat ze niet op dieren testen, snel kijken of ik ergens iets kan bestellen!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

