WIN! – (fake) Naked 3 Palet

??????????

Yey! De lang verwachte winactie is eindelijk daar! Omdat ik 100 followers (inmiddels zijn het er al 124!) heb behaald op Bloglovin’ is het tijd voor een cadeautje, een bedankje. Ik heb dit product van te voren getest en ben er erg tevreden over en daarom wil ik één van jullie ook blij maken met dit palet. Een nieuw doosje is onderweg en misschien gaat hij wel naar jou! Lees verder om te kijken wat je hiervoor moet doen :).

Ik testte twee oogschaduwdoosjes, namelijk het Naked Basics palet en het Naked 3 palet. De eerste beviel totaal niet, maar de tweede wel. Ik heb daarom de keuze gemaakt om het Naked 3 palet weg te geven (uiteraard een nieuwe variant) :).

 

??????????

Wat moet je doen om kans te maken op de winactie?

– Volg hetbeautyarchief op Bloglovin

– ‘Like’ dit bericht op Bloglovin’

– Laat een comment achter met een geldig e-mailadres en laat weten dat je meedoet. 

Wat mag je doen om extra kans te maken?

– Je kunt me volgen op Instagram (Ik heet kimmielovesyah.. het is een hele oude naam, haha!)

 

De winactie duurt twee weken en dan wordt de winnaar bekend. Ik zal diegene dan een e-mail sturen met het nieuws. Als ik binnen 3 dagen geen antwoord krijg, maak ik een andere winnaar bekend. Als er minder dan 15 mensen meedoen laat ik waarschijnlijk de winactie langer doorlopen. Alleen mensen die in Nederland gevestigd zijn kunnen meedoen!

Good luck y’all! Ik kijk ernaar uit om een winnaar bekend te maken!

XXX,

Kim

 

 

37 thoughts on “WIN! – (fake) Naked 3 Palet

  1. jeeeeej super leuk dat je een winactie hebt. Ik doe alleen niet mee, omdat ik het echte palette al heb. Dus dan gun ik het liever iemand die het nog niet heeft:) Veel succes met de actie ❤

  2. Wat een leuke winactie zeg ! Ik wil graag meedoen 🙂 Ik volg je natuurlijk al een tijdje, maar ik zal je nu ook gaan volgen op instagram.
    Gefeliciteerd met je 124 followers trouwens !

    X

  3. Oh zo spijtig, had graag fake naked palette gewonnen, maar ben wonend in Belgie! 😔 Maar ik zal je volgen op instagram 😉 Veel succes iedereen! X Tamara

  4. Wouw, supervet! Mocht ik winnen, zou ik de eerste kleur op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek doen. Op het ooglid doe ik de zevende kleur, met de tweede kleur eroverheen. De negende kleur komt in de crease, en de kleur daarlangs in de outer-V. Heel veel succes, ik volg en like je op bloglovin.

  5. Gefeliciteerd met je volgers, echt een leuke win actie! Ik ben al een tijdje benieuwd naar de naked palettes sinds ik er zoveel goede dingen over lees en hoor. Deze dupe lijkt idd heel erg op de echte, ookal is die fake ik wil m toch graag uitproberen want de kleuren vind ik echt heel mooi! Ik volg je via bloglovin en heb deze post geliked. liefs, x

  6. Gefeliciteerd met je 100+ volgers! Wat een geweldig leuke winactie! Ik like je op bloglovin en like je bericht en ik volg je ook op instagram. Mijn emailadres is sofie.henderickx@gmail.com
    Mijn bloglovin en instagram naam zijn beiden sofiehenderickx.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

