2x lipproducten van Oriflame

??????????

Ik ben meer een lipstickmens dan een lipglossmens. Ik vind het fijner in gebruik en het blijft meestal wat langer zitten. Toen ik twee lipsticks kreeg van mijn tante (lief!) van Oriflame was ik dan ook heel blij! Ik heb één keer eerder een lipproduct van Oriflame gehad en dat was een lippalet. Daar was ik erg tevreden over, dus hier was ik ook benieuwd naar!

 

??????????

??????????

Als eerste deze ‘lipstick’. Echt een lipstick is het natuurlijk niet, want het zit tenslotte wel in een potloodvorm. Qua hoe hij aanvoelt is het wel een lipstick. Dit is de Power Shine Lip Crayon en ik ben al wel lang benieuwd geweest naar dit soort lippotloden. Steeds meer merken komen ermee, zo ook Oriflame. Meestal zijn dit soort potloden wat dikker, maar deze is nog best wel dun! Voor mij handig, want ik heb smalle lippen haha :). De kleur die ik heb is ‘Golden Gloss’, een bruine kleur met wat glitters.

 

??????????

Dit zijn mijn lippen zonder iets. Ik had deze foto gemaakt na het swatchen van de lipproducten, dus je ziet nog wat verdwaalde glitters.. Oeps. Volgende keer even andersom! ^^

 

??????????

Dit is de swatch op mijn lippen. Ik hou hier persoonlijk niet zo van. De lipkleur heeft een metallic glans en dat staat mij niet, vind ik. Overigens voel je de glitters niet op de lippen, dus dat is zeker een pluspunt! Niets is vervelender dan een lipproduct op hebben dat aanvoelt als een glitterbak. Deze Lip Crayon blijft zo’n 2 uur zitten als je niet eet/drinkt. Een beetje zoals een gemiddeld lipproduct.

Ik heb geprobeerd om de onderkant te draaien, in de hoop dat het product omhoog zou komen, zodat ik kon zien hoeveel er ongeveer in zou zitten. Dat lukte dus niet. What you see is what you get. Alleen het bovenste puntje dus. Dat is jammer, want dat is helemaal niet veel.

De volgende keer zou ik deze skippen, puur omdat ik niet hou van de glitters. Als jij dit wel mooi vind, kan ik hem wel aanraden. De glitters voel je niet, de kleur is redelijk gepigmenteerd en hij blijft net zo lang zitten als een gemiddelde lipstick. Je krijgt alleen niet veel, omdat je hem niet omhoog kan draaien. Als je iemand bent die één product elke dag gebruikt zou ik wel nadenken of de prijs het wel waard is. Ik denk dat hij binnen een week op is als je hem elke dag gebruikt.

De Power Shine Lip Crayon kost 12,00 en is te koop op nl.oriflame.com

 

?????????? ??????????

What’s next? Deze You Dazzle lipstick it is! Ik vind de verpakking echt heel mooi. Hij is lila, wat ik een hele mooie kleur vind, en ook staan er mooie bloemetjes op de verpakking! De lipstick zelf is roze en er zitten gouden glitters in. Hmm, alweer glitters.. Ik ben erg benieuwd. De kleur die ik heb is ‘Pink Petal’.

 

??????????

De swatch op mijn lippen. De glitters vallen totaal niet op! Het is meer een subtiel glansje dat je ziet. De lipstick voelt heel zacht aan, ik voel hem niet zitten. Dat is erg fijn! De dekking is niet knallend, maar subtiel. Hier hou ik wel van. Een simpele lipstick die je kan dragen als je niet niets, maar ook niet too much wilt. Deze lipstick blijft ongeveer net zo lang zitten als de Lip Crayon. De glans gaat er wel wat snel af, maar de subtiele kleur blijft dan nog wel zichtbaar.

Zo’n lipstick vind ik heel handig om bij me in mijn tas te dragen. Hij is lekker simpel en past bij heel veel looks. Deze gaat in mijn handtas!

De You Dazzle lipstick kost €8,00 en is te koop op nl.oriflame.com

Dat waren de reviews! Dit keer een gemengd oordeel. De één vind ik heel fijn en de ander wat minder door de metallic glans. Ik vind Oriflame een erg leuk merk en dit zal zeker niet de laatste review zijn! Ze hebben een groot aanbod van beauty producten.. heerlijk om op de webshop rond te snuffelen!

Wat heb jij van Oriflame?

XXX,

Kim

 

 

 

16 thoughts on “2x lipproducten van Oriflame

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

