Kiko Life In Rio – Blush

??????????

In de Kiko in Duitsland werd mijn aandacht meteen getrokken door de Limited Edition die op dat moment te koop was. Ik heb al één keer uit een andere LE een blush gekocht, want die vond ik er prachtig uitzien. Zo ook deze, want toe.. op het eerste oogopslag is het toch al een plaatje? Vandaag review ik deze blush!

De collectie heet ‘Life In Rio’ wat meteen aangeeft dat het een zomerse collectie is. Ik geloof dat de blushes een soort aparte ‘soortnaam’ hebben, namelijk: Sun Lovers Blush. Dat staat op de verpakking. Ik dacht eerst dat Sun Lovers de naam was van de collectie, maar dat is niet zo! De blush die ik heb is in de kleur: 02 Copacabana Coral.

 

??????????

Om mee te beginnen, het doosje van de blush. Hier word je toch ontzettend vrolijk van 🙂 ? Vrolijke kleurtjes komen je netvlies meteen al tegemoet. Ik krijg helemaal zin in een vrolijk ijsje en in de zomer, haha!

 

??????????

De verpakking van de blush zelf vind ik classy en vrolijk. Ik vind het er toch wat luxe uitzien! De kleurtjes maken de verpakking fleurig en helemaal happy. En daar word ik ook weer happy van! 🙂

 

??????????

En dan de blush zelf.. waar het uiteindelijk om gaat.. Wat vind ik hem prachtig zeg! De blush uit een vorige LE die ik heb heeft ook zo’n leuk patroontje. De kleur aan de linkerkant is wat peachy, de blauwe kleur in het midden zorgt voor wat glitters en de rechterkant is lichtroze. Je kunt één kant gebruiken of ze mengen. Het laatste doe ik eigenlijk altijd, dat vind ik het mooiste en bijzonderste effect geven. De blush is ook baked, dat vind ik altijd wel leuk!

 

??????????

Tijd om de blush te zien op mijn gezicht! Hier heb ik de blush nog niet op.

 

DSCN2734

Mijn gezicht met de blush! Ik heb hier alle kleuren gecombineerd. De kleur komt wat peachy uit wat ik erg mooi vind! Dat past inderdaad mooi bij de komende zomer, waar deze collectie voor gemaakt is. Je kunt natuurlijk ook wat meer van de rechterkant (de lichtroze kant) pakken, dan wordt het wat meer roze. Zo vind ik het effect toch wel erg mooi, alles gecombineerd. De blush is goed gepigmenteerd en dat is ook heel fijn natuurlijk. Ik ben erg tevreden!

Je kunt de blush op meerdere manieren gebruiken door één kleur op je kwast te nemen of ze te combineren met elkaar. De blush is goed gepigmenteerd en doordat de blush gebakken is heb je extra veel product. En natuurlijk is de verpakking en de blush zelf prachtig in hoe het er uit ziet! Ik ben helemaal blij en tevreden met dit pareltje. Deze komt zeker snel in mijn everyday bakje terecht! ❤

De Kiko Life In Rio Sun Lovers Blush kost  €13,90 en dat vind ik een prima prijs voor de kwaliteit. Hij is LE, dus wees er snel bij als je nog iets wilt bemachtigen! Ik kon niet vinden op internet tot wanneer deze collectie in de winkels ligt.

Kiko is te koop bij de Kiko shops o.a. in Duitsland en Italië en je kunt het nu ook bestellen op www.kikocosmetics.eu!

Wat vind jij van de blush?

XXX,

Kim

29 thoughts on “Kiko Life In Rio – Blush

  1. ik vind het echt een hele mooie blush! hij staat je ook echt heel goed en de verpakking zowel het doosje als het blush doosje zelf zijn echt heel mooi! jammer dat de verzendkosten nog zo veel zijn! ga wel een keer naar CentO

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

