Essence Blush Up! Blush

??????????

Deze ombre blush had ik al heel vaak voorbij zien komen op blogs, maar helaas kon ik hem nooit vinden in de Kruidvaten in mijn omgeving. Toen ik hem in een supermarkt in Duitsland zag liggen, twijfelde ik geen moment en nam ik hem mee!

Ik vind het ombre effect zo leuk! Hij loopt van oranje naar roze, wat ook betekend dat je de blush op meerdere manieren kunt gebruiken. Je kunt de wangetjes wat meer oranje of wat meer roze maken. En natuurlijk kun je de kleuren ook combineren!

 

??????????

De kleur die ik heb is in 02 heat wave. Ik geloof dat hier geen andere variant van is (ik heb tot nu toe niks anders gezien?), dus ik snap dan niet het getal ’02’, alsof er ook een 01 is, haha. Oh well, uiteindelijk gaat het om de blush zelf natuurlijk!

 

??????????

Tijd om te kijken wat het effect is! Dit is mijn gezicht zonder de blush.

 

??????????

Mijn gezicht met de blush. Ik heb hem wat heftiger aangebracht voor de foto, maar in het dagelijks leven draag ik hem niet zo fel. Ik heb de oranje en roze kleur gecombineerd, dat doe ik eigenlijk altijd met ‘meerdere-kleuren-in-één blushes’. Het effect is warm, erg warm. Het doet me denken aan avondwandelingen over het strand in een warm land..

Het enige nadeel van de blush vind ik de poederigheid. Als je het product op je kwast neemt vliegen de korrels in het rond, wat ik vaker zie bij goedkopere blushes. Ook voelt het een soort ‘losjes’ op de huid, het settled niet echt.. zeg maar. Misschien moet ik eens proberen om mijn gezicht niet eerst af te poederen, maar meteen de blush op te doen. Misschien pakt hij dan wat beter op mijn huid door de ‘kleverigheid’ van de foundation. Alleen moet ik dan natuurlijk wel opletten dat het niet te vlekkerig wordt.

 

??????????

Ik ben erg blij met de blush. Het geeft een prachtig, warm en zomers effect.. en dat willen we natuurlijk de komende maanden! Ik moet nog wat spelen met hoe ik het product juist aan kan brengen door de poederigheid, maar dat komt wel goed. Voor die paar euro hoor je mij niet klagen!

De Essence Blush Up! Blush is te koop voor €3,59 bij drogisten zoals de Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze blush?

XXX,

Kim

22 thoughts on “Essence Blush Up! Blush

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

