Another Blogger Love Tag!

iPad2-Aluminium-Keyboard-Buddy-Case

Yey! Er gaat weer een tag rond wat betreft bloggen! Dit soort tags vind ik altijd superleuk om te lezen en zelf te doen. Vandaar dat ik hem vandaag ook heb ingevuld! Lees snel mee 🙂

1. Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?

Ik kwam eigenlijk als eerste het YouTube kanaal tegen van Mascha. Ik wilde iets weten over make-up en toen kwam ik bij haar (oude) filmpjes terecht. Op een gegeven moment ben ik ook haar blog/website gaan lezen en dat was dan ook meteen de eerste dus!

2. Wat zijn je favoriete blogs?

Mijn favoriete zijn toch wel Vera, Teske en Mascha. Hun blogs gaan alle drie net een andere richting op wat ik ze bijzonder vind maken. Ik volg deze blogs alle drie al zo’n 4 of 5 jaar denk ik.. dus dan kan ik ze wel favoriet noemen :).

3. Best blogging friends

Erg lang zit ik nog niet in het bloggers wereldje, dus ik heb ook (nog) niet echt vrienden gemaakt. Wel heb ik vaste bezoekers en dat ik ook vaste bezoeker ben op hun blog, maar ik heb nog nooit persoonlijk iemand gesproken.. Iets wat me wel leuk lijkt om uiteindelijk te gebeuren!

bloggermsie

4. Noem een blog die je dingen laat kopen.

Op zich ben ik best kritisch wat betreft iets kopen ja of nee. Ik koop eigenlijk alleen dingen die ik echt nodig heb of héél graag wil. Als ik dan toch moet kiezen kies ik toch voor Vera. Ze laat regelmatig budget producten zien waar ik gek op ben.. ze schrijft leuke reviews en dan ren ik al wat sneller naar de winkel.

5. 5 Blogs die iedereen moet lezen.

Natuurlijk weer de drie standaard.. Mascha, Vera en Teske. Gewoon omdat ze ontzettend leuk zijn in wat ze doen! En dan nog twee bloggers die je misschien nog niet kent. Als eerst Melissa, een jonge vrouw die geweldige reviews schrijft. Over het algemeen zijn het producten van merken die ik nog niet ken, dus ik vind dat ontzettend leuk om te lezen. Als vijfde ga ik voor Svenja, een meisje waarvan ik vind dat ze een ontzettend goede kledingsmaak heeft! Naast haar leuke beautyartikelen geniet ik vooral van de outfitfoto’s. Yey!

6. Je favoriete manier om blogs te lezen.

Ik heb geen iPad of iets anders simpels.. Dus ik moet kiezen tussen mijn computer en (slome) telefoon. Dan ga ik toch voor mijn telefoon denk ik.. en dan het liefst in de ochtend als ik nog lekker in mijn bedje lig. Heerlijk vind ik het dan om blogs te lezen!

handen-die-het-typen-laptop-toetsenbord-werken-19414446

7. Bloggers die je inspireren.

Iedereen! Als ik een blog blijf volgen, betekend het dat die blog mij inspireert.. Ik kom niet voor niets telkens terug natuurlijk, hehe. 🙂

8. Favoriete blogdesign.

Ik kan niet zeggen dat ik mijn eigen blogdesign geweldig vind.. Ik kan er niet zo één opnoemen. Ik hou in ieder geval van simpel, niet te druk, fris, open en iets wat het maakt tot een eyecatcher.

9. Favoriete ding om over te bloggen.

Beauty! Ik vind het heerlijk om FOTD’s te maken en reviews met jullie te delen. Maar naast beauty vind ik personal ook toch erg leuk. Bij dit soort onderwerpen vliegen de woorden al snel uit mijn vingers en ik vind het leuk om wat persoonlijke dingen te delen met mijn leuke en lieve lezeressen!

Dat was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en neem hem vooral zelf ook over!

XXX,

Kim

 

16 thoughts on “Another Blogger Love Tag!

  1. Super leuke tag, ik vind het altijd zo grappig dat iedereen eigenlijk is begonnen bij de blog van Mascha! Aaaaaah zo lief dat je mij hebt genoemd, ik voel mij heel erg vereerd en ontroerd ❤ ❤ ❤ Maar zoals ik al vaker zeg; jouw blog is ook helemaal leuk. Ga zo door, want ik bezoek het graag. Hele fijne zondag & moedersdag gewenst. Liefs Svenja.

  2. Aw, meid, wat lief dat je mij vermeld, you’ve just made my day! Heel tof dat je de tag hebt gedaan. Ik heb Beautygloss ook een tijdje gevolgd, maar ze heeft me ooit eens een hele onvriendelijke mail gestuurd op een vraag die ik stelde, en sindsdien ben ik Misslipgloss gaan lezen.

  3. Wat een leuke vragen! En wat gaaf dat je Mascha, Teske en Vera al zo lang volgt. Ik begon ook bij Beautygloss! Ik volg ze pas ongeveer een jaar, maar ik vind ze ontzettend leuk! 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

