Let’s take a run!

??????????

Hoewel het de laatste dagen echt rotweer is.. komt de zomer er wel aan! Zomer betekent een bezoekje aan het zwembad, naar het strand gaan en kortere kleding dragen. De buiken en benen komen weer wat tevoorschijn en hoewel iedereen mooi is zoals hij/zij is, is het toch mooi meegenomen als ze mooi in vorm zijn. Het is tijd om weer hard te gaan lopen dus! En hoe kan je als fashion liefhebber daar nou nog meer gemotiveerd voor worden met een paar mooie schoenen..

Ik heb nog geen hardloopschoenen, nog geen góede hardloopschoenen. Mijn gymschoenen die ik voor het laatst heb gedragen in de derde klas zijn te klein en het is ook weer niet zo’n fantastisch idee om met mijn dagelijkse sneakers te gaan hardlopen. In mijn kleine dorpje zit de Scapino, een goedkope schoenenwinkel waar ik wel eens rondneus voor schoenen. Dit keer ging ik er speciaal heen om wat inspiratie op te doen voor sportschoenen, want ik wil ook een mooi, fashionable paar.

 

??????????

Als eerste zag ik deze schoenen, roze met zwart. Ik vond ze er wel sportief uit zien! En zwart wordt natuurlijk niet zo snel vies, dat is ook fijn. Deze schoenen zijn van Nike. Misschien vind je dat wat duur om in rond te rennen, dus gelukkig is er nog meer.

 

??????????

Toen zag ik dit paar! Hier word ik zo vrolijk van! Ik ben gek op felgekleurde schoenen, dus deze zijn zeker wat voor mij. Ik geloof dat deze schoenen niet van een bepaald merk zijn, maar gewoon van Scapino zelf. Deze zijn dus lekker budget, joepie!

 

??????????

Dit paar is van Adidas en vond ik er ook leuk uitzien. Zwart met kleur vind ik toch een sportieve combo. Ik had overigens ook nog schoenen gezien met zo’n flap aan de voorkant. Ik denk niet dat dat lekker loopt, dus als ik hardloopschoenen ga kopen wil ik zeker voor zo’n model gaan. Als je goed kijkt zie je ook dat het stofje aan de binnenkant lekker zacht is. Dat is nog eens fijn lopen! 🙂

 

??????????

Het laatste paar dat me aantrok was dit paar. Ze zijn wit met hier en daar wat blauw. Over het algemeen koop ik niet zo snel witte schoenen, want dat wordt snel vies.. haha. Ondanks dat vind ik ze wel leuk! Het is ook een stevig model zo te zien en dat loopt goed, weet ik uit ervaring met mijn vorige sportschoenen.

Dat waren de paren die ik heb gezien! Ik denk dat ik voor het tweede paar ga als ik binnenkort niks anders zie.. ze zien er echt superleuk uit! Scapino heeft naast luxere merken zoals Nike en Adidas ook goedkope schoenen die gewoon van het bedrijf zelf zijn. Dat vind ik altijd wel prettig bij een schoenenwinkel, gemixte prijzen.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen gegeven! Zoek jouw paar schoenen op en ga lekker naar buiten, lekker rennen! Als je wat meer van Scapino wilt zien en er zit geen winkel bij je in de buurt, kun je hier kijken voor de sportschoenen.

Geven mooie sportschoenen jouw ook motivatie om te gaan hardlopen?

XXX,

Kim

 

20 thoughts on “Let’s take a run!

  1. Ik vind het tweede paar ook het tofst ❤ Eigenlijk geef ik tijdens het hardlopen niet zoveel om hoe mijn schoenen er uit zien, als ze maar goed lopen! Maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen!

  2. Stiekem geef ik heel veel om hoe mijn hardloopschoenen eruit zien. Maar toch vind ik goede schoenen belangrijker. Gelukkig kon ik het combineren, en heb ik roze asics. Zijn niet de mooiste schoenen die er zijn, maar voor hardloopschoenen zijn ze best ok!

  3. Het eerste paar vind ik echt super gaaf. Als ik ga hardlopen dan ga ik altijd op mijn air max, vanwege mijn knieblessure zijn dit schoenen die mijn knie steun geven.

  4. Ik kocht mijn hardloopschoenen meestal ook bij Scapino, die hebben inderdaad leuke schoenen in verschillende prijscategorieën! Zelf kan ik nu niet meer hardlopen doordat ik te korte enkelbanden heb gekregen, maar ik vond het wel altijd heel leuk.

  5. Ik vind het eerste paar het mooist! ❤ Het belangrijkste is natuurlijk dat ze goed lopen, maar hey! Het oog wil ook wat! Hahaha 🙂 Leuke post!

  6. Ik wil beginnen met hardlopen, en daarbij heb ik ook goeie hardloop schoenen nodig. Ik ga zeker eens een kijkje nemen bij Scapino. Die zwart met roze vind ik het leukste ❤

  7. Ik vind het eerste paar het mooiste! Vriendinnen van mij hebben van Nike hardloopschoenen bij de bristol voor rond de €40- kunnen scoren, misschien een tip.

  8. Die laatste zijn ook mooi! Sportief en door t blauwe toch meisjesachtig. Overigens als antwoord op je vraag: niets motiveert mij 😉 Hooguit het vooruitzicht van een plattere buik maar dat duurt zo lang (a) Dikke duim omhoog dat jij gaat hardlopen dus!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

