Even niet ‘the usual’ #2

??????????

Een tijdje terug maakte ik dit artikel waarin ik mezelf had opgemaakt met producten die ik eigenlijk nooit gebruik, die maar een beetje liggen te verstoffen achter in mijn stash. Vandaag deel 2 met wéér andere producten! Ik koos weer wat nieuwe make-upjes uit om mijn look mee te maken. Het doel van deze challenge is om producten her te ontdekken. Het is natuurlijk wel een beetje zonde als je bepaalde producten nooit gebruikt.

Voor deze look pakte ik weer een nieuwe foundation, oogschaduw, blush en lipgloss (en nog wat andere dingen). Ik heb met de jaren een aardige collectie opgebouwd waardoor ik soms producten een beetje vergeet. Daarom deze artikelen! Dit keer ging ik voor een wat fellere oogschaduwkleur en wat nudetinten om een look mee te maken voor op de ogen. Ik pakte ook nog een ‘random’ lipgloss en blush.. tijd om aan de slag te gaan!

 

??????????

Dit zijn alle producten!

1. De Maybelline SuperStay 25 Hour foundation, wie kent hem nog? Ik pakte hem er weer eens bij, want ik gebruik hem nooit. De kleur is nog steeds niet helemaal juist voor me. Ik zoek een foundation met een gele ondertoon en deze kleur heeft een roze. Ook blijft hij echt niet 25 uur zitten (en wie draagt er nou eigenlijk een dag + een uur foundation?).

2. De NYX Full Coverage concealer. Eigenlijk is deze hartstikke fijn! Hij is goed dekkend, perfect voor oneffenheden in het gezicht. Deze mag ik best vaker erbij pakken dus. 🙂

3. De Bourjois Max Effect 3D lipgloss! Oh, van deze was ik heel lang geleden zo fan! En hij is ook gewoon heel mooi. Subtiel kleurtje met een glans, ik vind het leuk!

4. 3 maal mono oogschaduws. Ik gebruik eigenlijk altijd paletten, dus op dit soort ‘herontdek’ dagen moet ik eigenlijk wel grijpen naar de mono’s.. Helemaal links zie je een oude oogschaduw van Essence, ooit uit een LE. Deze heeft een glans en is heel mooi voor op het ooglid. De bovenste mono is een bruine kleur van B.pretty. Dit is een beetje een doorsnee bruine kleur, vandaar dat ik hem niet snel pak. ‘Zo’n kleur zit toch wel in een palet’, denk ik dan. De onderste kleur is een blauwe kleur, maar deze bevat vooral glitters. Hij pakt daarom ook niet zo goed uit op mijn oog.

5. Een bruin potlood van Cargo! In het vorige artikel met deze challenge gebruikte ik een zwart potlood en nu ging ik voor een bruine. Dat maakt de look nóg zachter!

6. Een blush van Kiko. Deze is ooit kapot gegaan en had ik ook weer gemaakt. Dit soort producten pak ik niet snel omdat ze misschien nog wat ‘korrelen’ en troep maken.. haha. Ik gebruikte hem gewoon voorzichtig en het ging goed. Hij is ook nog eens supermooi! Een roze kleur met een gouden glans, NARS orgasm?

 

??????????

??????????

En zo komt het er dan uit te zien! De oogschaduws maken de look subtiel. Ik heb overigens de kleur van Essence op het bewegend ooglid aangebracht, de blauwe kleur in de crease en de bruine kleur aan de buitenkant. Ook het bruine potlood maakt de look mooi zacht. De blush heb ik niet heftig aangebracht, hij geeft me zo een subtiele blos! Als laatste maakt de lipgloss de look mooi af.

 

??????????

Nog een close-up van het oog. Ik vind het wel jammer dat de blauwe kleur zo slecht te zien is, met wat meer pigment had het toch een mooiere blik gehad. Nouja, uiteindelijk is het een hele subtiele look geworden!

Ik heb zeker wat nieuwe toppers ontdekt! De Bourjois lipgloss, de NYX concealer en de Kiko blush mag ik zeker wat vaker erbij pakken. Het zijn ze niet waard om achter in mijn stash te liggen.. Ik ga vaker aan ze denken :)! Ik vond het weer leuk om te doen dit!

Heb jij laatst nog een product herontdekt?

XXX,

Kim

20 thoughts on “Even niet ‘the usual’ #2

  1. Mooie look heb je gemaakt 🙂 Ook super origineel om producten te gebruiken die je nooit gebruikt! Ik denk dat ik mijn stash eens een keer goed ga bekijken. Misschien herontdek ik dan ook een aantal producten.

  2. Wauw deze look staat heel leuk bij jou. Heel leuk idee om je ‘vergeten’ producten te gebruiken ! Ik denk dat iedereen wel een paar oudere favorieten heeft maar die we toch stiekem zijn vergeten.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

