Plog: zaterdag 17 mei – examentraining!

dgssss

Zaterdag ging ik naar Amsterdam voor een examentraining scheikunde! Het was niet zomaar een examentraining, maar een examentraining van de scheikundeleraar van YouTube! Ik heb de hele dag foto’s gemaakt en daarom nu deze plog. Kijk mee naar mijn dagje!

 

blabl

Goodmorning! Butt naked face, hehe.

 

lala

Vrijdag had ik het eindexamen Engels. Ik heb zó iets stoms gedaan. Door het examen Duits heb ik uit automatisme ‘wel’ en ‘niet’ ingevuld bij vragen waar je ‘juist’ en ‘onjuist’ in moest vullen. Ik hoop van zegen dat dit wordt goedgerekend. Anders wordt het de vraag of ik een voldoende heb gehaald ja of nee. Ik heb zoveel punten laten liggen!

 

dff

Zaterdag was het weer lekker weer! Eigenlijk vind ik dat niet fijn, omdat dan mijn concentratie sterkt daalt, haha. Vanaf donderdag mag van mij de zon elke dag schijnen <3.

 

gh

Bij de training in Amsterdam! Het werd gehouden op de Amsterdamse Universiteit. Toen ik binnenkwam stond meneer Kooij al filmend bij de deur, haha! Misschien ben ik binnenkort wel in een video te zien. Dan deel ik hem natuurlijk wel even met jullie :).

 

dsfg

Oefenen oefenen oefenen! Vandaag (dinsdag) heb ik het examen scheikunde.. ik heb er vertrouwen in!

 

dgss

Natuurlijk even op de foto geweest met deze hero. Door hem heb ik voor mijn laatste toets voor het examen maar liefst een 9,0 gehaald! Hopen dat het vandaag net zo goed uitpakt :).

 

sjhnc

Done training!

 

dbvo

Eenmaal thuis nam ik een heerlijke cornetto. Het was lekker weer en ik mocht mezelf wel even belonen na een paar uur hard gebikkeld te hebben. 🙂

 

fdghje

Ook keek ik nog even MTV onder het genot van mijn cornetto. 🙂

 

edcc

In de avond nam ik lekker een douche. Die avond ging ik naar mijn vriend toe en bleef daar ook slapen.

 

gdfvfx

Weer een haarproduct opgemaakt! Alweer mijn tweede fles hiervan. Love this!

 

fdshbh

Worden jullie ook altijd zo vrolijk bij het zien van jullie bodybutters, zeepjes en de alle andere beautystuff?

 

dfxsr

Ik had ook even mijn haar gedaan! Eerst föhnde ik het en daarna had ik de krultang er snel doorheen gehaald.

 

dfdaeghr

Hophop, op naar vriendlief!

 

Dat waren alle foto’s! Bij mijn vriendje hebben we nog even met zijn ouders en vrienden van zijn ouders gezeten om een vuurkorfje. Gezellig! Ieeh, ik vind ploggen zo leuk, ik moet het vaker doen :).

Wat zijn jouw plannen voor vandaag?

XXX,

Kim

18 thoughts on “Plog: zaterdag 17 mei – examentraining!

  1. Wat goed dat je naar examentraining bent geweest! Je haalt nu vast een mooi cijfer voor scheikunde! Wel balen dat je bij Engels “wel/niet” in plaats van “juist/onjuist” hebt ingevuld, maar eigenlijk lijkt het me een beetje lullig als ze dat fout zouden rekenen omdat het idee hetzelfde is en je anders wel erge misbruik maakt van het feit dat de studenten allemaal gaar zijn na al die examens.

  2. ohw ik krijg helemaal de plaatsvervangende spanning als ik dit lees van toen ik examens had! ik hoop dat ze dat van engels goed gaan rekenen meis!! balen zeg en ook verwarrend dat het bij alles anders is! goed dat je de examentraining bent gaan volgen! succes meis!!

  3. Leuke plog! Wat goed van je dat je naar de examentraining bent gegaan. En jeej wat balen van dat engels ik hoop dat ze het goed rekenen!

  4. Waaauw, fanatiek hoor, op zaterdag een examentraining volgen! Goed bezig. Ik ben heel erg benieuwd hoe je examens zijn gegaan;) Wauw wat had je prachtige krullen gemaakt, love it ❤

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

