Graduation Make-up!

??????????

Ik weet nog niet zeker of ik ben geslaagd voor mijn havo diploma, maar ik zit natuurlijk al wel na te denken over wat ik aan make-up op zal doen en wat ik aantrek qua kleding en schoenen voor de diploma-uitreiking! Om even te proberen heb ik een make-up look gemaakt die ik misschien wel ga dragen. Even wat inspiratie opdoen met mijn eigen make-up!

 

DSCN2865 DSCN2896

Zo ziet mijn make-up look eruit. Voor de ogen een zalmkleur op het bewegend ooglid met een bruine kleur aan de buitenkant. En natuurlijk een rode kleur voor de lippies! Ik weet bijna wel zeker dat ik rode lipstick ga dragen.. Verder heb ik mijn gezicht lichtjes gecontourd.

 

??????????

Een close op van mijn oog. Ik wilde in eerste instantie een wat meer witte kleur gebruiken op het ooglid, maar toen zag ik Expensive Pink liggen van MAC. Misschien wel een goede optie? dacht ik en ging ermee aan de slag. Ik vind het effect mooi zo! Natuurlijk heb ik ook gebruik gemaakt van de tip die ik gisteren deelde. Ik heb een wit potlood aan de binnenkant van mijn oog gebruikt en een zwart potlood aan de buitenkant. Zo komt Expensive Pink beter uit en wordt de bruine kleur aan de buitenkant ook wat intenser.

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

Skin 79 BB cream

Catrice camouflage cream in 010 ivory

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC Harmony blush

MAC Pet Me blush

Kiko Creamy Stick Highlighter in 100

Ogen: 

Essence I Love Stage oogschaduwbasis

NYX Jumbo Eyepencil in Milk en Black Bean

MAC Expensive Pink

MAC Satin Taupe

Essence Liquid Ink eyeliner

Oriflame HyperStretch XL mascara

Lippen:

Rimmel Kate Moss lipstick in 01

 

DSCN2903

Ik denk dat deze look een mooie kandidaat is voor mijn (eventuele) afstudeerdagje! Één ding is zeker: rode lipstick. Verder ga ik nog wat proberen met ooglooks, maar dit vind ik in ieder geval erg leuk. Wat ik trouwens ook wel heel leuk vind is dat wij een hoedje op krijgen net zoals in Amerika, haha!

Ik hoop dat lezeressen die ook een binnenkort een diploma in handen krijgen wat inspiratie uit dit artikel hebben kunnen halen. Laat me ook vooral weten wat jouw plannen dan zijn qua make-up!

Zou jij deze look dragen?

XXX,

Kim

23 thoughts on “Graduation Make-up!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

