Gezichtspoeder als (wenkbrauw)highlighter

??????????

Ik hou erg van glitters op mijn wangen, dat maakt mijn huid shiny! Maar als ik bezig ben met oogschaduw pak ik altijd een matte oogschaduw voor onder de wenkbrauwen. Persoonlijk hou ik nou eenmaal niet zo van glitters daar. Ik gebruik elke dag highlighter op mijn wangen en dan vind het al snel too much worden als ik onder de wenkbrauw ook al glitters gebruik. Toen ik laatst me aan het opmaken was kwam ik op een idee.. waarom niet eens gezichtspoeder als highlighter gebruiken?

Deze optie is natuurlijk handig als je wat minder te besteden hebt. In sommige paletten zit al een mooie highlighter kleur, maar in sommige ook niet. Misschien gebruik je ook alleen maar mono oogschaduws en dan kan dit ook handig zijn! Dan hoef je tenslotte geen losse highlighter ernaast te kopen.

 

??????????

Let’s give it a try! Om mee te beginnen droeg ik die dag bruine oogschaduw en ik had uiteraard niks onder mijn wenkbrauw gebruikt. Dit voelt niet compleet voor mij, haha. Ik gebruik altijd highlighter om te blenden!

 

??????????

Pak je blendingkwast, neem wat gezichtspoeder en blenden maar!

 

??????????

Dit is het eindresultaat. Een mat wenkbrauwbot met goed geblende oogschaduw. Ik vind het effect eigenlijk precies hetzelfde als al mijn andere matte highlighters, alleen zijn sommige misschien wat beter gepigmenteerd.

Ik vind dit een goede optie als je geen highlighter hebt! Natuurlijk is het alleen toepasselijk als je houd van matte highlighters en niet van een glitteroogschaduw. Ik neem namelijk niet aan dat je gezichtspoeder vol met glitters zit, haha! Ik zou zeggen: probeer het eens!

Gaan jullie dit proberen?

XXX,

Kim

 

 

21 thoughts on “Gezichtspoeder als (wenkbrauw)highlighter

  1. Handige tip en het komt er mooi uit te zien! Ik gebruik normaal glitters maar dan kies ik tussen highlighter onder mijn wenkbrauw of op mijn wangen.

  2. Je hebt echt ontzettend prachtige ogen! Mooie look ook 🙂 Ik hou zelf wel van glitters als highlighter, maar inderdaad, als je van mat houdt is dit een goed alternatief…

  3. Fijne tip! Ik vind het er ook erg goed uitzien! Zelf houd ik stiekem wel van shimmery highlighter, maar dan wel met mate zodat je een subtiele glans krijgt. Matte highlighters vind ik trouwens ook mooi 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

