MAC blush in Peaches

??????????

Ik wilde weer iets van MAC. Het liefst één van de blushes uit de Alluring Aqua collectie, maar die waren overal uitverkocht! Daarnaast worden alle verpakkingen van baked producten vervangen en dus waren de blush Dainty en highlighter Lightscapade niet leverbaar. Toen ging ik voor een blush waar ik al langer op aasde, Peaches.

Ik heb al heel veel blushes die een roze tint hebben en nu het zomer wordt leek het me wel leuk om een mooie peachy blush te kopen! Peaches is daar erg geschikt voor en hoewel ik in eerste instantie een andere blush wilde, ben ik hier ook erg blij mee.

 

??????????

MAC blushes komen in een mat zwart doosje, dat vind ik altijd wel mooi! Het geeft toch een beetje een luxe gevoel, ook omdat ik niet heel vaak iets van dit merk koop. Peaches is een sheertone blush, wat betekend dat je de kleur goed kunt opbouwen.

 

??????????

Ik vind het doosje ook altijd zo leuk! Hij is rond met een zwarte rand. Ik heb nu zo’n 5 blushes van MAC en dat staat zo leuk in mijn stash <3.

 

DSCN2975

Is het geen pareltje? Ik moet zeggen dat de kleur in het echt wat meer peachy is. Ik vind het af en toe lastig om de kleur duidelijk op beeld te krijgen door het licht.

 

DSCN3034

Laten we eens even kijken op het gezicht. Hier heb ik geen blush op.

 

??????????

Met Peaches op mijn wangen. Ik vind hem prachtig! Ik krijg er een warme uitstraling door, ik lijk gezonder en ook lijk ik meteen wat bruiner. Je kunt een klein beetje van de blush gebruiken, maar je kunt hem ook opbouwen en wat meer product pakken. Ik heb iets meer gebruikt, omdat ik wel van een blosje hou.

 

??????????

Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe blush! Ik vind het een mooie toevoeging aan al mijn roze blushes. Ik weet zeker dat ik deze vaak zal gaan gebruiken in de zomer en misschien neem ik hem wel mee op vakantie! Hij is lekker fel en daar hou ik wel van.

MAC sheertone blushes kosten 21,50 en zijn te koop in MAC counters en in de Pro store. 

XXX,

Kim

 

19 thoughts on “MAC blush in Peaches

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

