I made some brownies!

??????????

Nu ik vakantie, en dus wat meer vrije tijd, heb, ben ik wat vaker in de keuken te vinden. Ik vind bakken en koken ontzettend leuk en dus ging ik weer op zoek naar een leuk receptje. Eigenlijk ga ik dan altijd op zoek tussen de recepten van Foodgloss en dit keer kwam ik het brownierecept van Gregor tegen! Deze zouden de allerlekkerste zijn. Nou, laten we ze dan maar eens uitproberen!

 

Voor de mensen die het recept willen en de how-to, dit is de video. Het enige wat ik niet heb gebruikt uit de video zijn de pistachenoten. Ik weet dat ik pistache niet lekker vind, dus ik heb ze maar niet gebruikt.

Een lijstje van de ingrediënten die ik heb gebruikt (de rest uit de video dus):

280 gram suiker

100 gram bloem

170 gram roomboter

3 eieren

1 theelepel vanillesuiker

1 theelepel bakpoeder

Een doosje pecannoten

2 repen (van 100 gram) witte chocolade

2 repen (van 100 gram) bruine chocolade

70 gram cacaopoeder

Een snufje zout

 

??????????

??????????

En het resultaat! De buitenste rand van het hele stuk is hier en daar wat aan de donkere kant, dus dat had ik er af gesneden. Verder is hij wel heel goed gelukt!

Natuurlijk heb ik meteen samen met moeders geproefd en we vinden hem beide erg lekker! Zijn het de allerlekkerste brownies zoals Gregor beweert? Tot nu toe heb ik inderdaad geen betere brownies gegeten! Ze zijn lekker zacht van binnen en de stukjes chocola en nootjes maken het extra lekker. Ik ben om! Ik ga ze zeker vaker maken :). Natuurlijk niet te vaak.. want dat is ook weer niet goed, haha!

Heb jij deze brownies wel eens gemaakt?

XXX,

Kim

 

 

 

18 thoughts on “I made some brownies!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

