Vakantie geboekt!

getimage

Weten jullie nog dat ik in dit artikel zei dat ik naar Turkije zou gaan deze zomer? Nou, toch niet dus haha! Na nog even wat verder gezocht te hebben zijn mijn vriend en ik bij een andere bestemming gekomen, waar ik ook héél enthousiast over ben. Afgelopen week hebben we de vakantie ook echt geboekt, dus ik kan nu met zekerheid aan jullie vertellen waar ik naartoe ga!

Het wordt Griekenland! En dan niet in het land zelf, maar op het eiland Kos. We zagen trouwens eerst nog iets op Ibiza, maar dat werd het uiteindelijk ook toch niet haha. Ik ben heel erg enthousiast over Kos, want ons hotel ligt vlakbij het strand, winkels (!!!) en cultuur dingetjes. Heel erg leuk!

 

getimage (1)

We gaan naar hotel Atlantis Beach en dat ligt hier. Er zit een zwembad bij en het strand ligt een paar meter verderop. Ziet het er niet mooi uit?

 

getimage (2)

Zo komt een deel van ons hotelkamer er ongeveer uit te zien. Ziet er prima uit toch? Mijn vriend en ik zijn jong en kunnen met ons Albert Heijn salaris niet heel veel, maar ik denk dat we het toch goed voor elkaar hebben gekregen :).

 

getimage (3)

Een gezellig barretje zit er ook in! We hebben een all inclusive reis geboekt, dus we kunnen de hele dag (alcoholische) drankjes, eten en tussendoortjes halen. Lekker!

 

getimage (5)

Ook ligt er vlakbij ons hotel een haventje! Super leuk om te bekijken en misschien kunnen we wel een vaart maken. Dit soort dingen vind ik zo leuk om te zien!

 

getimage (4)

Stranddd <3. Ik ging voorheen trouwens elk naar Spanje, naar de Costa Brava om precies te zijn. Hier is de zee al-tijd koud, dus ik hoop dat het hier wat meer warm is.. haha!

Ik ben ontzettend blij dat we deze reis hebben geboekt, het ziet er zo goed uit! Nu we ook überhaupt geboekt hebben kunnen we ook echt naar iets uitkijken. We weten waar we naartoe gaan, wanneer.. heel erg fijn en leuk! We gaan 8 dagen en hoewel dat niet ontzettend lang is (ik ging altijd 3 weken met mijn ouders) weet ik zeker dat ik er vol op van kan gaan genieten. Ik heb er onwijs veel zin in!

Gaan jullie op vakantie, en zo ja, waarheen?

XXX,

Kim

20 thoughts on “Vakantie geboekt!

  1. Ohhh Griekenland lijkt mij sowieso leuker, ik hoop dat wij er volgend jaar heen gaan het lijkt mij zo’n mooi land 🙂 x

  2. Kos lijkt me een super fijne bestemming! Ik wens jullie alvast veel plezier! Ik ga dit jaar naar Valencia, Frankrijk en Kroatië.

  3. Cool! ik ben nog nooit die kant op geweest komt ook omdat me moeder niet zo van Europa houdt (en ik ook niet echt xd), dit jaar gaan we naar Suriname xD

  4. OMG!! I love Kos!!! ik vond het echt geweldig!! (best veel nederlandse restaurants 😉 en heerlijke crêpes!! ) EN GEWELDIG IJSS!!!!! en die haven is zoo schattig!!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

