LUSH Eau Roma Water

??????????

Toen ik bij Lush aan het shoppen was kocht ik niet alleen dit, maar ook de Eau Roma Water. Dit is een toner voor gevoelige huidjes die je crème beter laat doen opnemen. Toen de Lush mevrouw mij dit vertelde werd ik wel erg nieuwsgierig, want ik had nog nooit zo’n toner gehad. Ook vond ik dit product relatief goedkoop en dus nam ik hem mee.

Zoals ik al zei zorgt deze toner ervoor dat je crème beter opgenomen wordt. Degene die mij hielp liet dat ook zien. Op de ene helft van mijn hand had ze de toner opgespoten en op de andere helft niet. Vervolgens bracht ze crème aan op beide delen en je zag wel dat aan de kant met de toner de crème sneller en beter werd opgenomen. Dat vond ik wel bijzonder! Hier had ik eigenlijk nog nooit van gehoord.

Deze toner bevat rozenwater en vooral lavendel, waardoor het kalmerend werkt voor je huidje. Mijn huid raakt snel geïrriteerd en dus leek mij dit wel een erg fijn product. Je ruikt trouwens ook goed de lavendel! Hierdoor wordt niet alleen mijn huid gekalmeerd, maar ik zelf ook een beetje.. haha!

 

??????????

Je kunt de toner op twee manieren aanbrengen. Of je sprayt het rechtstreeks op je gezicht, of je spuit het eerst op watjes en deze veeg je dan over je gezicht. Ik pas vooral de eerste manier toe, al vind ik de spray wel wat ‘hard’. Het is geen mist, zeg maar. Je kunt het product naast de verzorgende manier, ook voor een opfris manier gebruiken. Even sprayen en je voelt je weer fris en fruitig! Me likes. 🙂

Ik vind wel dat je snel moet werken met de toner. Hij trekt héél snel in waardoor je hem niet goed uit kunt smeren als je hem rechtstreeks op je gezicht sprayt. Dat vind ik wel jammer.

Of het mijn crème beter op laat nemen kan ik niet zien, maar ik merk het wel. Ik heb het gevoel dat mijn huid er wat rustiger en meer gekalmeerd uitziet. Dat soort producten zoek ik al jááren! Ik ben blij dat ik een product heb gevonden die dit ook echt een beetje doet. Ik ben tevreden!

 

??????????

Ik ben blij met deze toner. Hij laat mijn huid er na een paar dagen echt wat rustiger uitzien. Ik moet nog wel een beetje wennen aan het gebruik ervan, maar dat komt wel goed. Ik ben er in ieder geval blij mee en het zit nu in mijn vaste ochtend- en avondroutine!

De Lush Eau Roma Water kost voor een flejse van 100 gram €5,55 en voor een flesje van 250 gram €11,65. 

Gebruik jij een toner?

XXX,

Kim

 

15 thoughts on “LUSH Eau Roma Water

  1. Oeh deze klinkt heel erg fijn. De combinatie van rozen en lavendel zal wel voor een heerlijke geur sensatie zorgen, daarnaast echt hele fijne ingrediënten voor een gevoelige huidje ❤

  2. Deze klinkt erg fijn! Sowieso lijkt de geur me al heel fijn, zeker als je hem ’s avonds gebruikt; van lavendel word ik altijd lekker rustig, perfect voor vlak voor het slapen gaan dus 🙂

  3. ik heb deze ook maar vind het ook best irritant om het in je gezicht te spuiten meestal doe ik het ook eerst met een schoon watje aanbrengen en zorgen dat het meeste make-up eraf is tot mijn huid helemaal schoon is, dan spuit ik het nog een keer dan slapen en dan geneest je huid het snelst liefs http://www.rachelkromdijk.nl

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

