Essence LE Wave Goddess

essencewave10

Essence komt weer met een nieuwe LE! Ik vind de limited editions altijd ontzettend leuk en om de één of ander reden zijn de producten vaak ook beter. Vanaf juli ligt de collectie genaamd Wave Goddess in de winkel, een collectie die is geïnspireerd door de zomer!

 

ess. wave goddess tinted lipbalm 01

De collectie bevat 2 getinte lipbalsems. Leuk! Dit product zorgt voor een mooi kleurtje en ook nog eens voor zachte lippen. Ik ben benieuwd hiernaar! Ze gaan €2,39 per stuk kosten en zijn verkrijgbaar in: 01 loose your heart en 02 life is better when you surf.

 

essencewave

Deze soft touch oogschaduws zijn mousse oogschaduws! Van dit soort product heb ik nog helemaal niks, dus ik ben wel heel benieuwd naar deze eigenlijk. De kleuren waarin de mousse oogschaduws verkrijgbaar zijn, zijn mooi zomers. Perfect voor aan het strand! Ze gaan €2,39 per stuk kosten en zijn verkrijgbaar in: 01 have a break, 02 crush on blue, 03 stand up and peddle en 04 life is better when you surf.

 

essencewave7

Highlighter, jaaa! Ik ben dól op highlighter, vooral in de zomer. Ik heb genoeg highlighters, maar er kan er altijd wel eentje bij. Deze lijkt me ontzettend mooi! Zoals je kan zien heeft deze een wat meer roze ondertoon en ik hou vooral van goud, maar het is zeker het proberen waard. Deze gaat €2,99 kosten.

 

essencewave3

Naast de highlighter zit er nog een ander gezichtsproduct in de collectie, namelijk een blush tint! Dit is een blush in een soort nagellakvorm. Met het kwastje kun je het op je gezicht aanbrengen en vervolgens met je vingers uitsmeren. Ik heb wel eens eerder zo’n product gehad en die bleef ontzettend lang zitten. Dat verwacht ik bij deze ook! Hij gaat  €2,59 kosten.

 

eyelinerpennen

Voor de ogen zijn eyeliner pennen beschikbaar. Ik gebruik altijd zwarte eyeliner, dus ik ben heel erg benieuwd naar het effect van deze gekleurde pennen! Ik denk dat het best een gaaf effect kan geven. Leuk! Deze gaan €2,99 per stuk kosten en zijn verkrijgbaar in: 01 life is better when you surf, 02 have a break en 03 stand up and peddle.

 

essencewave11

Natuurlijk kunnen nagellakjes niet ontbreken in een LE. De kleuren zijn weer lekker zomers! Ik grijp in de zomer altijd naar de felle, vrolijke kleuren en deze lakjes zijn dat zeker! Ook zitten er rubberen bandjes om de dop heen, leuk! Ze gaan €1,89 per stuk kosten en zijn verkrijgbaar in: 01 loose your heart, 02 wave down the line, 03 have a break en 04 crush on blue.

 

essencewave5

Ook komt Essence met body tattoos! Stickers die je op je lichaam kan plakken voor een ‘tattoo effect’. Dit is toch wel iets bijzonders uit de collectie, want dit zie je niet zo vaak. Ik vind het leuk bedacht! Ze gaan €1,99 per stuk kosten.

 

essencewave4

Dan hebben we nog een zonnebril hoes, wat leuk! Ook dit is iets bijzonders uit de collectie. Nu kun je je zonnebril in deze hoes bewaren, zodat je er geen krasjes op krijgt van het zand bijvoorbeeld. De kleur is neon oranje, wat ik wel gaaf vind! Staat ook mooi bij zonsondergang :). Deze gaat €3,39 kosten.

 

essencewave8

Dan hebben we als laatste nog de beach hair waves spray. Hier ben ik het meest benieuwd naar! Deze spray moet zorgen voor krullen zoals je die krijgt na het zwemmen in de zee. Dit effect vind ik altijd erg mooi en daarom wil ik zeker deze spray gaan halen! Deze gaat €3,59 kosten.

Dit zijn alle producten uit de komende LE van Essence! Ik ga zeker weten de beach spray, highlighter en lipbalms aanschaffen. Ik ben heel erg benieuwd naar de producten en vind dat Essence een mooie collectie heeft gemaakt.

De Wave Goddess collectie is te koop in juli en augustus in Nederland en België bij Trekpleister en Kruidvat.

Wat wil jij aanschaffen uit deze collectie?

XXX,

Kim

 

10 thoughts on “Essence LE Wave Goddess

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

