OPI Shatter The Scales

??????????

Laatst kon ik bij de Action voor heel weinig geld een OPI lakje scoren! Het is weliswaar een crackle nagellak, maar voor dat geld wilde ik hem toch niet laten liggen. Het was ook nog eens mijn eerste lakje van dit merk. Het is een groene, wat donkerdere kleur en vandaag deel ik mijn mening hierover :).

De kleur die ik heb is Shatter The Scales, leuke naam! Hij is donkergroen met zilveren glitterjes. Het aanbrengen van de lak gaat goed. Het kwastje is iets breder dan dat ik gewend ben en dat vind ik wel fijn. Dunne kwastjes vind ik zo vervelend! Gelukkig is dat bij deze dus niet zo.

 

??????????

Zo ziet de lak eruit! Als basiskleur heb ik bruin gebruikt, lekker simpel. Zo kun je de kleur van de lak ook goed zien. De groene kleur doet me een beetje denken aan de bossen in de winter, haha. De lak scheidt ook mooi voor het ‘crackle’ effect, fijn! Mij lijkt het ook mooi om zwart te gebruiken als basiskleur bij dit lakje, al hoop ik dan wel dat het groene dan nog goed opvalt. Leuk om mee te spelen in ieder geval!

Na een paar dagen zat de lak er nog op, SCORE! Bij mij is nagellak er altijd na één dag al af, omdat ik hele slappe nagels heb. Errrg fijn dit. 🙂

 

??????????

Ik ben erg blij met dit lakje! Ik vind het wel een kleur om in de winter te dragen en niet tijdens de zomerdagen. Crackle nagellak draag ik ook niet meer iedere dag, maar ik vind het toch leuk om er eentje te hebben. Qua kwaliteit is de lak erg goed, wat ik stiekem wel een beetje verwachte van dit merk. Ik ben er blij mee!

Dit OPI lakje is verkrijgbaar bij de Action voor €1,79 (!!!).

Heb jij een lakje van OPI?

XXX,

Kim

17 thoughts on “OPI Shatter The Scales

  1. Ik had deze ook zien liggen bij de action, maar omdat ik geen fan ben van Crackle nagellak heb ik hem niet gekocht. Wel fijn dat Action ons de kans geeft om OPI lakjes aan een lage prijs te kopen.

  2. Ik heb deze zelf ook en ook nog de paarse crackle variant van O.P.I. omdat ik ze toen een keer goedkoop bij Big Bazar kon kopen. Eerlijk gezegd ben ik niet zo’n fan van crackle, ik denk vaak van: oohh die zou echt nog veel mooier zijn geweest als die gewoon egaal zou dekken. Maar voor een klein prijsje O.P.I. lak scoren is natuurlijk sowieso leuk voor in je collectie! 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

