FOTD: Sweet Pink

??????????

Zaterdag had ik zin in iets liefs, iets schattigs. Het was lekker weer en ik had geen zin in donkere oogschaduw of een knalkleur op de lippen. Roze is dan een kleur waarmee je een mooie, zachte look mee kunt maken! Ik pakte allemaal roze make-upjes erbij en ging ermee aan de slag.

Welk palet kan je beter gebruiken dan het Naked 3 palet voor roze kleuren? Ik heb hier een dupe van en die heb ik dan ook uiteraard gebruikt. De MAC blush in Dame kwam ik ook weer tegen, een hele mooie lichtroze kleur. Voor deze blush ging ik dan ook die dag. Voor de lippen gebruikte ik 01 Me & My Icecream van de Stay With Me lipglossjes. Een romige, zachtroze kleur!

 

DSCN3100 ??????????

Zo ziet de look er dan uit! Ik gebruikte de kleur Dust op mijn ooglid en Buzz in de crease. Aan de buitenkant gebruikte ik Darkside om wat meer diepte te creëren. Oh, ik ben zo blij met mijn (fake) Naked 3 palet! Ik heb trouwens geen highlighter op het gezicht gebruikt! Ik heb over het algemeen gouden highlighters, dus dat zou niet zo passen bij deze look. Nou ja, is weer eens wat anders :). Verder heb ik nog héél lichtjes bronzer aangebracht bij mijn jukbeenderen.

 

??????????

Een close up van het oog! Ik heb nog met een zwarte oogschaduw een lijntje gezet boven. Ik wilde weer eens geen eyeliner gebruiken, maar oogschaduw. Hierdoor zou de look wat zachter worden. Ik vind het mooi zo!

Alle gebruikte producten:

Het gezicht:

Skin 79 BB cream

Catrice camouflage cream in 01 ivory

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC Harmony blush 

MAC Dame blush

Ogen:

Essence I Love Stage oogschaduwbasis

Nep Naked 3 palet

Naked 2 palet (voor de zwarte oogschaduw)

Kiko Luxurious Lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

Lippen:

Essence Stay With Me lipgloss in 01 Me & My Icecream

 

??????????

Ik vind de look geslaagd! Ik hou van stoere, ik-kijk-mysterieus-uit-mijn-ogen looks, maar zo’n lieve, schattige look vind ik ook erg leuk. Ik voel me meteen een soort anders, haha. Ik pas mijn make-up echt aan op hoe ik me voel die dag. Zaterdag was het een vrolijke, mooie dag en dan past deze look er erg goed bij!

Wat vinden jullie van roze, lieve looks?

XXX,

Kim

21 thoughts on “FOTD: Sweet Pink

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

