Revlon Lipbutter in Strawberry Shortcake

??????????

Een bepaald Revlon Lipbutter kleurtje trok al een paar jaar geleden mijn aandacht. Toen ik kort daarna ook hoorde dat de lipbutters in Nederland verkocht zouden worden, was ik dan ook erg enthousiast. Helaas zat de kleur die ik wilde niet in dat assortiment. Laatst ben ik toch op eBay gaan zoeken en had mijn pareltje, Strawberry Shortcake, meteen besteld.

 

??????????

De Revlon lipbutters kennen sommige van jullie vast wel. Het zijn hele verzorgende balsems die een hele intense kleur afgeven. Aan de kwaliteit twijfelde ik niet, want ik heb al een andere variant hiervan. Ik wist meteen dat het goed zou zijn! Ik vind de huls trouwens ook leuk. Je kunt meteen zien welke kleur het is.

 

??????????

Strawberry Shortcake is een lief, roze kleurtje. Daar ben ik de laatste tijd gek op! Hij heeft geen glittertjes, maar bevat wel een subtiele glans op de lippen.

 

??????????

Met de kleur op mijn lippen! Hij smeert zo lekker, als boter! Hij laat mijn lippen mooi verzorgd achter. En de kleur? Die is zeker goed gepigmenteerd! Hij is zachtroze en lekker creamy. Ik ben gek op producten die mijn lippen én verzorgen én er mooi uit laten zien, dus een dikke yay! voor deze butter!

 

??????????

Nog een full face foto met de lipbutter. Ik vind hem zo fijn! Hij verzorgt mijn lippen goed en maakt mijn make-up look ook meteen af. Zachtroze is een kleurtje wat perfect past bij de lente en zomer, dus ik ga deze zeker vaak dragen de komende tijd!

De lipbutter kocht ik bij deze verkoper op eBay voor omgerekend €7,70.

Heb jij een Revlon lipbutter?

XXX,

Kim

28 thoughts on “Revlon Lipbutter in Strawberry Shortcake

  1. Wauw deze is echt té mooi! Ik wil ‘m ook, hihi! Jammer dat deze lastig verkrijgbaar is in NL.. Super leuk artikel trouwens!! X

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

