Andrélon Droogshampoo

??????????

Een tijdje terug zag ik bij de Action voor niet zoveel geld de droogshampoo van Andrélon liggen. Ik had al eens eerder een droogshampoo gehad van het merk Batiste en die beviel me erg goed. Deze was wel aan de prijzige kant, dus had ik hem een tijdje niet meer gekocht. Omdat ik droogshampoo toch wel een heel handig product vind gaf ik deze van Andrélon een kans.

Droogshampoo is een product dat je haar opfrist. Het is niet goed voor je haar om het elke dag met shampoo te wassen, dus is er droogshampoo op de markt gebracht om je haar wel op te frissen als je vind dat dat nodig is.

Ik vind dat dit product redelijk zijn werk doet. Mijn haar ziet er inderdaad wat frisser uit als ik deze droogshampoo heb gebruikt. Wel voel ik het product erg zitten als ik mijn handen door mijn haar heen haal. Dit gevoel maakt het wat minder fris. Wel een pluspunt: de droogshampoo slaat niet wit uit! Bij veel droogshampoos ontstaat er een witte waas op je haar, waardoor je haar op die van een oud omaatje lijkt als je het niet goed uitkamt. Bij deze is dat niet het geval, fijn!

 

??????????

Ook hoort deze droogshampoo te zorgen voor verrassend veel volume. Nou, dat kan ik niet zo goed terugvinden. Mijn haar is wat stugger, maar niet zo erg dat ik poufy haar krijg. Wél ruikt deze droogshampoo fris. Een beetje naar limoentjes, vind ik.

Conclusie: er zitten zowel nadelen als voordelen aan dit product. Mijn haar ziet er wel wat frisser uit, maar voelt dat niet zozeer. Gelukkig komt er geen witte was op mijn haar en ruikt het product lekker. Uiteindelijk ga ik denk toch terug naar Batiste. Het is wat duurder, maar dan heb je ook wat.

De Andrélon droogshampoo is te koop bij de Action voor €2,39.

Gebruik jij (deze) droogshampoo?

XXX,

Kim

15 thoughts on “Andrélon Droogshampoo

  1. Fijn dat je er zo tevreden over bent! Van deze droogshampoo worden mijn haren jammer genoeg alleen maar vetter 😦 Ik ben een enorme fan van de droogshampoos van Batiste. Voorheen ook van het merk Syoss, maar die worden helaas niet meer verkocht.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

