Waar je ‘gift’ handdoekjes voor kunt gebruiken.

??????????

Je kent het misschien wel. Je krijgt van iemand een lekker douchepakket met heerlijke producten.. én een handdoekje erbij. Ik wist eigenlijk nooit zo goed wat ik ermee moest. Ik ging wat nadenken en experimenteren en heb nu wel bedacht waar je het zoal voor kunt gebruiken. Vandaag deel ik mijn tips hiervoor!

1. Voor een lekker geurtje in je omgeving.

Spuit een beetje parfum op het handdoekje en leg het op een plek waar je veel zit, of gewoon veel komt. Je ruikt dan een lekker luchtje! Ik wist eerst niet zo goed of dit zou werken, maar ik zit dit nu toch te typen terwijl ik iets fris ruik. Het lijkt eigenlijk net op gewassen kleren die fris ruiken in je kamer :).

2. Om je gezicht mee te reinigen.

Dit soort handdoekjes zijn natuurlijk niet zo groot en kun je perfect voor gezicht dingetjes gebruiken! Geef je jezelf wel eens een gezichtsbehandeling? Dan kan je dit ook gebruiken! Je ziet wel eens dat zo’n handdoekje op een bepaalde manier om het gezicht wordt gewikkeld en ‘aan wordt geduwd’. Ik weet niet precies wat ze dan doen, maar als jij dit wel weet kun je dit doekje daarvoor gebruiken! Ook kun je je gezicht schoonmaken na het gebruik van een maskertje. Geen geknoei met grote handdoeken.

 

??????????

3. Om je kwasten hierop te laten opdrogen.

Als je je kwasten hebt gewassen moeten ze natuurlijk drogen. Ik leg ze altijd dan op een handdoekje op de grond. Je kunt natuurlijk een grote handdoek gebruiken (als je heel veel kwasten hebt) en die misschien ook nog opvouwen voor een kleiner oppervlak. Een klein handdoekje kan natuurlijk ook! Een speciaal doekje voor je kwasten.

 

??????????

4. Om je beautykast mee schoon te maken.

Mijn beautykast wordt snel vies. Oogschaduw poedertjes komen erop terecht, mascara vegen.. Bij mij wordt het na een tijdje gewoon een kliederboel! Hiervoor kun je ook één soort doekje gebruiken. Het is klein, compact en fijn.

5. Om je kwasten op schoon te maken na een snelle reiniging.

Tegenwoordig worden brush cleaners veel gebruikt. MAC heeft al een lange tijd er één in het assortiment. Kruidvat en Hema zijn er ook aan begonnen. Je dipt je kwast in de reiniger, wrijft ermee in een doekje, en je kwast is binnen een paar seconde droog en klaar voor gebruik. Zo’n klein handdoekje is hartstikke handig voor deze handeling!

 

??????????

Dit waren mijn tips voor het gebruik van een gift handdoekje. Voor nu ligt het nog naast me lekker geur af te geven, maar ik ga het zeker binnenkort voor één van de andere 4 doeleinden gebruiken. Ik zie nu toch wel in dat zo’n klein handdoekje erg handig kan zijn :). Ik hoop dat jullie wat aan de tips hadden!

Waar gebruik jij kleine handdoekjes voor?

XXX,

Kim

 

17 thoughts on “Waar je ‘gift’ handdoekjes voor kunt gebruiken.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

