The heart of the ocean.

??????????

Ken je dat, dat je ergens bij een leuke video begint op YouTube en eindigt bij een video waarvan je denkt ‘hoe kom ik hier eigenlijk?’. Dat had ik een tijdje terug. Ik weet niet meer bij wat voor video ik begon, maar ik eindigde bij de making off van de Titanic met allemaal weetjes over dit schip die veel mensen niet weten. Ik zag de welbekende, blauwe ketting voorbij komen. Ik vroeg me af of je dit voor de lol op eBay kon bestellen. En ja hoor! Maarja, wat heeft eBay dan ook niet eigenlijk?

Het koste maar ongeveer een euro, dus ik dacht: waarom ook niet? Voor dit hele kleine prijsje liet ik een setje met een ketting en bijbehorende oorbellen niet liggen.

 

??????????

Als eerst, de oorbellen! Ze zijn klein, chic en romantisch. Ik vind ze wel leuk! Ze glinsteren mooi in het licht. Ik kan me niet herinneren dat er zulk soort oorbellen worden gedragen in de film, maar ik vind het wel een leuk detail zo.

 

??????????

En dan natuurlijk het belangrijkste, de ketting! Ook wel the heart of the ocean. In de film is de ketting wat groter, maar dat maakt me helemaal niks uit. Ik vind hem best mooi! Ook voor de kleine prijs vind ik hem ‘erg goed gelukt’. De steentjes zijn mooi, de blauwe kleur is mooi.. Net echt!

 

??????????

Een full look met de sieraden. Nee, voor een dagelijkse look zal ik deze sieraden absoluut niet dragen. Maar voor een chic feestje zou ik ze er best nog wel bij willen pakken! (Mijn eventuele diploma-uitreiking?) Ik vind het wel erg leuk dat ik eens zoiets heb besteld, het is eens iets wat anders. eBay is zo handig voor dit soort dingen! 🙂

Ik kocht dit setje hier voor omgerekend €1,41.

Wat vind jij van de sieraden?

XXX,

Kim

17 thoughts on “The heart of the ocean.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

