Geslaagd, of?..

2155-01_2

Donderdagmiddag om 14:00 was het zover. De telefoon zou overgaan en ik zou mijn mentor aan de telefoon krijgen. Hij zou me gaan vertellen of ik mijn havo diploma in de pocket heb, of dat ik het een jaartje over moet doen. De zenuwen gierden door mijn lijf toen ik de telefoon om al een paar minuten voor 2 over hoorde gaan en nam op.

‘Van harte gefeliciteerd, je bent geslaagd!’, hoorde ik aan de andere kant van de lijn. YES, YES! Ik ben geslaaaagd! Mijn moeder was ook zo blij en kwam met bloemen en al op me af gelopen. Er viel een pak van mijn hart. Ik kan door, door met een nieuw hoofdstuk. De middelbare school zal ik na mijn diploma-uitreiking voorgoed achter me laten.

En mijn cijferlijst is hartstikke mooi! Mijn laagste cijfer is een 5,8 voor Duits. Ach, het is een voldoende! En wisten jullie nog dat ik me zo druk maakte om natuurkunde? Ik heb wonderbaarlijk een 6.7! Ik bleek 11 punten meer te hebben dan dat ik zelf had gerekend.. dat is nog eens een verassing!

Vandaag ga ik met mijn moeder een gouden ring uitkiezen voor mijn diploma, mijn ouders hebben die mij al jaren beloofd. Wauw, mijn eerste, echte gouden sieraad! Ik ben ontzettend benieuwd en ga er natuurlijk wel een artikeltje aan wijden. Voor nu ga ik even heel blij zijn, uitrusten en weer met een gerust hart slapen ’s avonds!

En.. voor mijn diploma heb ik wat mooie beautyproducten gehad van familie! Er komen dus weer leuke reviews aan..

Tot morgen weer!

XXX,

Kim

 

24 thoughts on “Geslaagd, of?..

  1. Mein deutch war ach nicht gut!! hahaha volgens mij klopt daar geen bal van!!!! yayaaaaaaaaaayyyyyy gefeliciteerd meid!!! wat heerlijk je bent gewoon geslaagd!! het harde werken was niet voor niets! je hebt je havo in the pocket!!!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

