Mijn nieuwe hardloopschoenen

??????????

Laatst maakte ik een inspiratie artikel over sportschoenen. Hiervoor gebruikte ik de winkel Scapino en hier ben ik laatst naar terug geweest om zelf een paar uit te zoeken. Er was ontzettend veel korting, dus ik kocht voor weinig geld een mooi paar.

Scapino verkoopt zowel dure merken als eigen merken. Voor ieder wat wils dus. Er was een week dat de kortingen opliepen tot 70%, dus toen ging ik er naartoe om (eindelijk) schoenen te kopen voor het hardlopen.

 

??????????

Dit zijn ze! Ze zijn roze met zwart. Simpel, maar goed. Het merk van de schoenen is Osaga. Als ik dit merk google, kan ik het op meerdere webshops kopen, dus dit is niet van de Scapino zelf. De achterkant van de schoenen zit laag, waardoor je dit niet voelt zitten tijdens het lopen, fijn!

Toen ik voor het eerst hiermee ging hardlopen kreeg ik op ten duur kramp in een spiertje onder mijn voet. Weet iemand wat dit is? Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik weet niet of dit komt door de schoenen, of het feit dat dit weer de eerste keer was. Verder liepen ze wel prima! Ze zitten fijn en ik kan me er goed ‘op voort bewegen’.

 

??????????

Ik heb er tot nu toe nog één keer mee hardgelopen, omdat ik of al moest dansen op de dagen dat ik wilde, of iets anders had. Morgen ga ik er weer voor! Ik hoop dat ik dan niet weer kramp krijg onder mijn voet..

Ik kocht dit paar bij de Scapino met korting voor €20 euro.

Heb jij fijne sportschoenen?

XXX,

Kim

11 thoughts on “Mijn nieuwe hardloopschoenen

  1. Misschien moet je eens proberen te stretchen voor je gaat hardlopen? Ik heb het zelf nooit gehad tijdens het lopen maar erna wel en wat doet dat zeer! Het kan misschien ook wel aan de schoenen liggen, jammer genoeg ben ik geen expert haha!

  2. hoi, even n vraagje, via google kwam ik hier uit. zou u me kunnen vertellen of de schoenen goed bevallen zijn? zelf ben ik rond aan t kijken naar schoenen maar twijfel of ik er moet kopen van osaga of kan ik misschien beter naar decathlon? alvast bedankt voor uw reactie,
    mvg

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

