Review: Essence All About Nude

??????????

Van mijn zus kreeg ik onder andere een oogschaduw doosje voor het behalen van mijn havo diploma. Lief! Ik was erg blij toen ik dit paletje kreeg, want ik had hier al een andere variant van en daar ben ik erg tevreden over. Tijd om deze variant ook eens onder de loep te nemen!

Ik heb het All About Candies palet al en hier kan je daar een review over lezen. Dit palet heeft mooie, lichte, pasteltintjes. Het palet dat ik heb gekregen heet het All About Nude palet en deze bevat mooie nude tintjes, zoals de naam al zegt.

 

??????????

Het palet bevat een lichte highlighter kleur, twee rozetinten, twee bruintinten en een burgundy kleurtje. Ik vind het erg leuk dat er een donkere burgundy kleur in het palet zit, want dit geeft het palet wat meer een twist. Met al deze kleuren kan je een mooie, dagelijkse look maken, maar je kan er ook wat meer mee uitpakken en een smokey look maken! Dit kan je bijvoorbeeld doen door alleen de donkerbruine kleur te gebruiken over het hele ooglid.

 

??????????

De swatches! De eerste drie kleuren komen van het bovenste rijtje en de laatste drie van de onderste. Ik vind het er erg goed uitzien. De lichte kleuren zijn net wat minder als de donkere, maar dat had ik al wel verwacht. Toch zijn de lichte kleuren ook niet slecht gepigmenteerd! Ik wist eerst niet zo goed het verschil tussen de twee roze tinten, maar zo kun je het best goed zien. De eerste kleur is wat meer mat en donkerder als de ander.

 

??????????

DSCN3248

Een close up van mijn oog en een full face van de look die ik maakte. Ik bracht de lichtbruine kleur aan op het bewegende ooglid, de donkerbruine kleur in de crease en de burgundy kleur aan de buitenkant en een beetje onder de onderste wimperrand. Als finishing touch bracht ik de highlighter kleur een beetje aan onder de wenkbrauw en in het binnenste ooghoekje.

Ik vind de look mooi! Lekker nude (dáh). De burgundy kleur aan de buitenkant maakt het net wat anders dan andere bruine looks, dat vind ik leuk! De oogschaduws hebben niet zo veel fall-out en brengen mooi aan. Ik ben erg tevreden!

 

??????????

Ik ben blij met dit nieuwe doosje (thanks, sis!). De kleuren zijn goed gepigmenteerd en ik vind de kleurcombinatie goed uitgekozen van Essence. Het doosje is lekker klein en compact, wat hem een perfecte kandidaat maakt om mee te nemen op reis. Ik ga deze zeker vaak gebruiken!

Het Essence All About Nude palet kost €3,59

Heb jij dit paletje?

XXX,

Kim

 

 

18 thoughts on “Review: Essence All About Nude

  1. hehe geinig die heb ik gisteren ook eindelijk zitten maken! ik had hem al zo lang liggen in mn review la! maare het is een mooi palette en de kleuren zijn echt super! je hebt er een mooie look mee gemaakt! en wat heb je een lief zusje!

  2. Ik heb dit palette ook eindelijk weten te bemachtigen. Iedere keer wanneer ik bij Kruidvat kwam, was ‘ie uitverkocht. Begrijpelijk, want het zijn hele mooie kleuren die ook nog eens goed gepigmenteerd zijn. Toevallig heb ik afgelopen week ook een ooglook online gezet op mijn blog met dit palette 😉 Ik vind jouw ooglook ook erg mooi geworden! Veel plezier ermee. En, nog gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

