A parents’ gift.

??????????

Van mijn ouders mocht ik een ring uitzoeken voor het behalen van mijn havo diploma (wel van een prijs dat niet té gek zou worden natuurlijk). Dit hadden ze al jaren beloofd! Vrijdag was het dan zover, ik ging met mijn moeder naar de juwelier. Na toch wel aardig wat ringen gezien te hebben, had ik hem dan eindelijk gevonden.. mijn nieuwe parel.

In mijn dorp zijn twee juweliers. Eén die wel ontzettend duur is en een andere waar ik wel goede ervaringen mee heb. Daar hebben mijn vriend en ik ons armbandje laten maken én heb ik al een ring vandaan die ik standaard draag. Ook de service is daar goed. De ring moest op maat gemaakt worden en na een dag was hij al binnen.

 

?????????? ??????????

Dit is hem dan! Ik zou sowieso een ring krijgen die goud zou bevatten. Aangezien goud gestegen is in prijs was het niet te doen om een hele gouden (mooie) ring te nemen. De man van de juwelier kwam toen met een doosje met ringen waar goud én zilver in zit. Daar zaten wel hele mooie tussen!

De ring heeft 5 steentjes in het midden en daaromheen zit zilver. Als een soort ‘band’ zit het gouden gedeelte eromheen. Een stukje verderop sluit dat weer aan bij het zilver. Ik vind goud en zilver op deze manier zo mooi gecombineerd!

 

??????????

Bij het stukje met de steentjes zit een open gedeelte wat op een gegeven moment weer aansluit op elkaar. Dat is aan de andere kant ook zo, maar dan sluit het gouden aan op het zilveren.

 

??????????

Ik vind hem zo pretty! Ik ben mijn ouders onwijs dankbaar voor dit prachtige cadeau <3. Ik kijk er meerdere malen per dag naar, omdat ik hem zo mooi vind. Ik vind het ook erg leuk dat dit mijn eerste sieraad is waar echt goud in zit. Dat gevoel had ik ook toen ik voor het eerst een echte, zilveren sieraad kreeg! Helemaal blij word ik dan en goud is natuurlijk net een tikkie specialer.

Vinden jullie de ring mooi?

XXX,

Kim

26 thoughts on “A parents’ gift.

  1. Mooie ring die je uitgekozen hebt! Ik kreeg toen ik mijn lentefeest deed in het zesde leerjaar een ring van mijn opa & ik draag die nog steeds elke dag 🙂 Het is inderdaad een cadeau waar je heel wat aan hebt!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

